Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

image.thumb.png.389c76e566d1bd20384eb77e8515b196.png

 

Nou.... Alles wat frank cho en gary frank uitbrengen is gewoon prachtig werk!!

Ik had de losse deeltjes al van de Cho-series maar die verkoop ik nu door!

 

Verder nog dit

 

DRACULINA (2022) ASHCAN EDITION #1
ELFQUEST : FINAL QUEST (2014) TRADE PAPERBACK #3
FIGHT GIRLS (2021) TRADE PAPERBACK
GEIGER (2021) - 80-PAGE GIANT #1 A-Cover
GUNSLINGER SPAWN (2021) #1 A-Cover
GUNSLINGER SPAWN (2021) #2 A-Cover
GUNSLINGER SPAWN (2021) #4 A-Cover
HELL SONJA (2022) #1 D-Cover
HELL SONJA (2022) #2 A-Cover
HELLCOP (2021) #4 A-Cover
INVINCIBLE RED SONJA (2021) #7 A-Cover
KING SPAWN (2021) #3 C-Cover
KING SPAWN (2021) #6 B-Cover
LADY DEATH : CATACLYSMIC MAJESTY (2022) #1 (Of 2) A-Cover
LADY MECHANIKA : MONSTER OF THE MINISTRY OF HELL (2021) #2 (Of 4) B-Cover
NOCTERRA (2021) #7 B-Cover
NOCTERRA (2021) - SPECIAL #1 A-Cover
NYX (2021) #2 C-Cover
NYX (2021) #3 D-Cover
PANTHA (2022) #1 E-Cover
RED SONJA : VALENTINES SPECIAL (2022) ONE-SHOT A-Cover
SERIAL (2021) #10 (Of 10)
SPAWN (1992) #325 A-Cover
SPAWN (1992) #326 A-Cover
SPAWN : THE SCORCHED (2021) #1 C-Cover
SPAWN : THE SCORCHED (2021) #1 D-Cover
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #131
VAMPIRELLA / DRACULA : UNHOLY (2021) #2 D-Cover

 

en maar keihard een online unboxing gedaan :)

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 16/12/2021 om 09:53, Koen Claeys zei:


Als iemand die Chris Ware vereert kriebelt het om dit in huis te halen... Zou wel een ideaal Kerstcadeau zijn voor mij.  ik zou u moeten de contactgegevens van mijn gezinsleden doorgeven... 😉 

ps ze waren het certificaat vergeten (maar hebben het wel achteraf opgestuurd)

ps 2 momenteel zijn er verschillende (gesigneerde) posters van C Ware's expo's bij Adam Baumgold te koop (op eBay account van Baumgold zelf)

https://www.ebay.com/sch/mccl-kad/m.html?item=154852646006&rt=nc&_trksid=p2047675.m3561.l2562

Link naar reactie
Op 22/2/2022 om 18:57, Helstar zei:

Maar die nieuwe titel die op de kaft staat slaat alles, de marketing afdeling van DC is helemaal doorgedraaid.

 

Tja. Het is geen onwaarheid. Het is de sequel... Ik noem 'm de 'dummy' editie. Speciaal voor oningewijden die geen besef hebben dat er een aansluitend deel op Long Halloween is gemaakt. Wacht maar tot Batman: The Long Halloween Deluxe Edition: The Prequel that made Batman: The Long Halloween and Batman: The Long Halloween: The Sequel: Dark Victory possible: Haunted Knight...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
2 minutes ago, Ambreville said:

Ik slaag er maar niet in om mijn Karmen te lezen.

omdat het in een mooie slab zit (wow of omdat het te zwaar werk is?
Ik ben reuze benieuwd waarom @Koen Claeys hem aan me dan heeft overgedaan :D

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

omdat het in een mooie slab zit (wow of omdat het te zwaar werk is?
Ik ben reuze benieuwd waarom @Koen Claeys hem aan me dan heeft overgedaan :D

 


Guillem March presenteert in mijn ogen een uniek verhaal via prachtig tekenwerk, ondersteund door even oogstrelende inkleuring van Tony López.  Ik leefde wel niet helemaal mee met het verhaal. 

Af en toe zet ik iets te koop, om plaats te kunnen maken voor nieuwe aanwinsten. (zie: https://www.lastdodo.nl/nl/shops/Koen-Claeys )Mijn stripkasten zitten overvol.  Het is te veel geworden... Zal nog vele jaren kunnen lezen vooraleer ik mijn leesachterstand heb weggewerkt. Er is ook nog zoveel dat ik wil herlezen.
Ook blijf ik op de hoogte van nieuwe comics die waarschijnlijk moderne klassiekers in wording zijn ('The Good Asian", "Primordial", "Radiant Black", "Once and Future", "We only find them when they're dead", enz....) maar dat is misschien iets voor in een verdere toekomst. 😉 
 

Link naar reactie
5 hours ago, Koen Claeys said:

Mijn stripkasten zitten overvol.  Het is te veel geworden...

Helder. Net 6 kilo comics verstuurd, maar dat ZIE je nog niet, hier :)
Deuk in een pakje boter :D

Ik heb geluk dat ik naar een nieuw huis ben gegaan met extra veel ruimte voor mezelf. Ik kan nog wel een paar jaar vooruit.

echter... heb een complete kast in de woonkamer staan met leesboeken (4 schappen) en comics (2 schappen) en stripboeken (1 schap) dus ik lig ook een beetje achter :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 19/3/2022 om 19:30, Helstar zei:

Lang op gewacht maar sinds vandaag eindelijk mijn Absolute Swamp Thing by Alan Moore collectie compleet met de ontvangst van het derde deel. En ook dit is weer een prachtige uitvoering met die aparte stof die DC voor de kaft heeft gebruikt.

Oh ja en Alan Moore heerst!

546x840.jpg

Nou, kom maar weer op met die oude vs. nieuwe inkleuring discussie...

Link naar reactie
On 3/19/2022 at 7:30 PM, Helstar said:

Lang op gewacht maar sinds vandaag eindelijk mijn Absolute Swamp Thing by Alan Moore collectie compleet met de ontvangst van het derde deel. En ook dit is weer een prachtige uitvoering met die aparte stof die DC voor de kaft heeft gebruikt.

Oh ja en Alan Moore heerst!

546x840.jpg

Hij heeft hem wel @Neat Stuff, Goddomme!! 😛 

 

Link naar reactie
On 3/18/2022 at 9:26 AM, Koen Claeys said:

Guillem March presenteert in mijn ogen een uniek verhaal via prachtig tekenwerk, ondersteund door even oogstrelende inkleuring van Tony López.  Ik leefde wel niet helemaal mee met het verhaal. 

ik moet zeggen dat ik heb genoten. Het artwork was magnifiek en deed me lyrisch huppelen van pagina naar pagina. En gelukkig pakte het verhaal me ook goed.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...