Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Gekocht :

Catwoman vol. 2 : Dollhouse

Spider-man : The Death of Jean Dewolff

X-men : Wolverine/Gambit

 

Whoa, blastings from the pastings. Wolverine/Gambit is de Premier classics heruitgave zeker?

Death of Jean DeWolff, daar heb ik bijzonder goeie herinneringen aan, ook al is het wel immens lang geleden dat ik het nog eens las.

Link naar reactie

Gisteren in Brussel enkele DC-klassiekers gekocht:

- The Spirit book 2 tpb - Darwyn Cooke

- Batman: The Long Halloween tpb - Jeph Loeb & Tim Sale

- Batman: Year One tpb - Frank Miller & David Mazzucchelli

- Catwoman volume 1: Trail Of The Catwoman - Darwyn Cooke & Ed Brubaker (die twee bij elkaar... dat kàn niet slecht zijn!)

 

I'm totally into Batman voor 't moment :)

Link naar reactie

In de bus deze week:

 

Batman: Black Mirror

Rocketeer: Cargo of doom

Game of Thrones seizoen 2

 

Maar eerst mijn jaarlijkse herlezing van Planetary afronden. :-)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

net bericht gekregen dat mijn pre order van Batman: Court of owls TPB beschikbaar is.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Bestelling gedaan!

DARK TOWER GUNSLINGER WAY STATION PREM HC: yesssss. Love it!
SILVER SURFER PARABLE PREM HC: classic!!!! Wow! Kijk hier erg naar uit! Nu die met die gouden vriendin nog herprinten!
SPIDER-MAN FEVER TP: lijkt me gewoon gaaf!


 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En dan ben jij ook nog eens jonger dan ik :P

 

PS Surfer kende ik natuurlijk al alsook Enslavers. Maar deze collectie is gewoon te mooi! EN dan heb ik ze in het engels ipv het nederlands.

Scheelt dat zoveel?

Enslavers?

Het is zeker aanlokkelijk, maar ik kan toch niet blijven dubbeldippen? 't Is wel Moebius...

Link naar reactie

Gekocht :

Star Trek Ongoing vol. 4

Wolverine : Rot (het is jammer, maar helaas. ook dit is niet de Wolverine die ik wil lezen. Kunnen ze daar nu echt geen interessante en goeie verhaallijnen meer voor verzinnen ? Ik had beter een ouwe bundel gekocht/gelezen... Precies of het moet allemaal pulpy/gore/weet ik veel zijn, voor Wolverine, nu. Well, I hate it!)

Link naar reactie

Gekocht :

Star Trek Ongoing vol. 4

Wolverine : Rot (het is jammer, maar helaas. ook dit is niet de Wolverine die ik wil lezen. Kunnen ze daar nu echt geen interessante en goeie verhaallijnen meer voor verzinnen ? Ik had beter een ouwe bundel gekocht/gelezen... Precies of het moet allemaal pulpy/gore/weet ik veel zijn, voor Wolverine, nu. Well, I hate it!)

Is dit Bunn/Pelletier? Ik ben ook nogal uitgekeken op de huidige aanpak van Wolverine. Blijf in godsnaam af van de Loeb/Bianchi bundel als die verschijnt, dat is onleesbare drek van begin tot allerlaatste prent (mooie prenten, maar drek). Ik hoop op beterschap via Cornell/Davis. Deeltje een van Savage Wolverine was redelijk leuk, ik hoop dat de rest ook goed zal zijn.

 

Oude Wolverine:

Marvel geeft Wolverine by Hama & Silvestri uit, bizar genoeg met Jungle Adventure en Blood Lust. Op zich geen probleem, want beide zijn toffe throwback-verhalen en al veel te lang out of print, maar dat hadden ze wel even goed in een andere bundel met nog een one-shot of 2 kunnen voegen.

Hoe dan ook, De moeite tot uiterst goed.

Link naar reactie

Ik heb het even opgezocht, omdat ik niet goed meer kon volgen :

 

Marvel Legends vol. 6 : Collects WOLVERINE #31-34, 41-42, 48-50!

 

WOLVERINE BY LARRY HAMA & MARC SILVESTRI VOL. 1 TPB : #31-37, WOLVERINE: THE JUNGLE ADVENTURE and WOLVERINE: BLOODLUST.

 

Ja, dus, ik zou die Hama & Silvestri vol. 1 beter bestellen. We zullen dan wel zien of er nog een vol. 2 komt.

Marvel legends 6 heb ik zéér graag gelezen. Dat is de Wolverine die ik wil lezen. ;)

Link naar reactie

Ik heb het even opgezocht, omdat ik niet goed meer kon volgen :

 

Marvel Legends vol. 6 : Collects WOLVERINE #31-34, 41-42, 48-50!

 

WOLVERINE BY LARRY HAMA & MARC SILVESTRI VOL. 1 TPB : #31-37, WOLVERINE: THE JUNGLE ADVENTURE and WOLVERINE: BLOODLUST.

 

Ja, dus, ik zou die Hama & Silvestri vol. 1 beter bestellen. We zullen dan wel zien of er nog een vol. 2 komt.

Marvel legends 6 heb ik zéér graag gelezen. Dat is de Wolverine die ik wil lezen. ;)

Daarom viel ik je steeds lastig met de Essential Wolverine boeken. Zeker 31 tot 100 (en zelfs daarna ook nog hier en daar) zijn uiterst de moeite. Ik denk aan het intrieste Japan verhaal in 54-57 (of in die buurt), de sequel voor Weapon X en de follow-up daarvan met Mark Texeira, Fatal Attractions waarin 'm zijn adamantium verliest, veel vroeger dan dat de intro van Jubilee als zijn sidekick surrogate daughter, de pairing met Elektra als'm lichtjes zot wordt, Landau, Luckman & Lake, Amiko, Adam Kubert (nog steeds zijn beste (maar bij momenten echt walgelijk ingekleurde) werk), Albert & hoe-heet-ze-ook-weer, Team X, Shiva... Ik vrees dat ik't niet zal kunnen laten en ze ook misschien opnieuw aanschaf.

Link naar reactie

Daarom viel ik je steeds lastig met de Essential Wolverine boeken. Zeker 31 tot 100 (en zelfs daarna ook nog hier en daar) zijn uiterst de moeite. Ik denk aan het intrieste Japan verhaal in 54-57 (of in die buurt), de sequel voor Weapon X en de follow-up daarvan met Mark Texeira, Fatal Attractions waarin 'm zijn adamantium verliest, veel vroeger dan dat de intro van Jubilee als zijn sidekick surrogate daughter, de pairing met Elektra als'm lichtjes zot wordt, Landau, Luckman & Lake, Amiko, Adam Kubert (nog steeds zijn beste (maar bij momenten echt walgelijk ingekleurde) werk), Albert & hoe-heet-ze-ook-weer, Team X, Shiva... Ik vrees dat ik't niet zal kunnen laten en ze ook misschien opnieuw aanschaf.

 

Ik heb die verhalen ook nog allemaal, maar wel in de nederlandstalige JP versie. Misschin moet ik die ook maar eens vervangen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Afgelopen vrijdag gekocht op het boekenfestijn in Mechelen:

 

Goldfish (Bendis)

Corto Maltese: De jeugd van en Fabel van Venetie (Pratt)

een tiental James Bond pockets. Ik wou die boeken altijd al eens lezen en voor 1E/stuk kon ik ze niet laten liggen.

 

Voor de rest heb ik me heel hard ingehouden.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Gekocht :

All New X-men vol 1 : Yesterday‘s X-men HC

Star Trek The Next Generation : HIVE

Daredevil by Mark Waid vols 1, 2 & 3

 

laten liggen tot volgende week :

AvX en Wolverine and the X-men 3 AvX

Vraagje, hoeveel comics zitten er in die All New X-men en wat was de coverprijs?

Heb er van ver naar gekeken, maar ging er al van uit dat het woord schandalig weer naar boven zou komen.

Alleen voor X-Factor wil ik nog te veel betalen... :D

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...