Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Joshua Stone writes in for Bleeding Cool from Wondercon;

 

I asked Frank Cho at his panel about doing more Liberty Meadows. He said that Marvel pays way more than he makes on Liberty Meadows and he is divorced with two kids and child payments. But he said he is going to announce in September a Liberty Meadows Kickstarter project, which he then said he guesses he is announcing now.

Ik ga daar geld aan uitgeven, jullie zouden dat ook moeten doen.

Grr. Argh.

Link naar reactie

All New X-men heb ik graag gelezen. Er mochten wel wat meer comics in de HC gezeten hebben. Maar al bij al dus graag gelezen, en het tijdreizen valt me redelijk goed mee. ;) Ik had misschien beter eerst AvX gelezen, wegens de spoilers die in ANX staan, maar soit. Goed getekend ook, maar het AR logo her en der in de tekeningen hangt wel mijn keel uit.

Goeie strip dus, ook al gaat Bendis soms vlug over bepaalde zaken.

Link naar reactie

Deze had ik besteld en is ondertussen binnengekomen:

 

sleeper01.jpg
 
 
Als Brubaker fan kon ik dit niet aan mij voorbij laten gaan :)
 
Ook nog gekocht:
- Chew tpb 1 omdat ik na 5 tpb's van 100 Bullets eens iets "luchtiger" wou. Al gelezen ondertussen en ik ben benieuwd naar meer.
- Alpha Girl tpb 1 om dezelfde reden. Ook al gelezen en 't is niks voor mij  :e001:
- Skin Deep van Charles Burns omdat... tja... Hiervoor een reden opgeven lijkt mij overbodig  :e012:
Link naar reactie

Maanden geleden via Kickstarter willen hebben, maar die ging niet door. Toen hebben ze toch zelf maar pre-orders gedaan en het zo in de markt gezet. En nu heb ik hem dus!!

 

Crazy Mary TPB
http://www.comicsforsinners.com/crazy-mary-two-worlds-in-between/

 

En wat Comp Issues (voor www.brokenfrontier.com te reviewen) van " comics n.a.v. een game" alhoewel ik de game nooit heb gespeeld of zal spelen. Wel verrektes mooi artwork door Templesmith en Christopher Shy!

Dead Space TPB
Dead Space ´Salvage´ TPB OGN
Dead Space ´Liberation´ HC OGN
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

ROPERTY HC (Rutu Modan) (Hiervoor zal ik 'Message to Adolf' van Tezuka tijdelijk opzij leggen en dat wil iets zeggen)
 
a50f6e32da351b.jpg
 

Ik heb Exit Wounds en die is goed zonder meer. Je spreekt elders over nog een andere uitgave; welke is dat?

Je bent blijkbaar een Rutu Modan fan.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Op het boekenfestijn te Kortrijk lagen er niet zoveel comics.

Wel heb ik beide delen van Marshal Law/Savage Dragon uit de bakken kunnen halen.

 

Komt die bundel van Marshal Law er eigenlijk nog?

Link naar reactie

Okay ! ;)  Ik heb gisteren de eerste hardcover van die herdruk door Vertical (700 pagina's) uitgelezen en vond het schitterend !  De tweede ligt klaar om verorberd te worden.

Ik had na jaren en jaren wachten zeer hoge verwachtingen maar ze worden inderdaad ingelost.  Magisch goeie strip.

 

http://www.vertical-inc.com/books/adolf.html

Het gaat dan toch over 'Histoire des 3 Adolf'. Ik dacht al eventjes dat ik iets verkeerd begrepen had. En jij had die nog niet, da's nog vreemder om lezen dan die titel.

Link naar reactie

Dat waren dus jouw oude strips die ik laatst zag liggen op een rommelmarkt!

Als mijn kids dat nu zouden doen met mijn collectie Rode Ridder (zoon #1 heeft al alles uit en zoon #2 is nu bij nummer 61) dan zou ik ze wat aandoen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nog geen Punk Rock Jesus. :(   Op die terugkeer v/d gegijzelde doos zullen we waarschijnlijk nooit meer moeten rekenen.  Mijn pre-orders van toen zal ik wel via Cheap-comics op de Antwerp Convention bekomen.

Daar zaten wel verschillende singles voor mij bij... TPs kan me niet schelen. 'k Ga eens moeten babbelen, denk ik.

Link naar reactie

ah gaan jullie daar ook naar toe. Mss komen we elkaar nog wel tegen dan.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

'k lees je vriendelijk aanbod nu pas. Ik heb zelfs geen idee wanneer die conventie is/was? 't Zal voor een volgende zijn.

komende zondag :)

 

http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/426-antwerp-convention-28-april/?p=38924

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Gekocht op de Antwerp Convention

 

Clone Wars 4

Daredevil 3

20th Century Boys 17

 

Volgende trades niet gevonden en dan maar besteld via internet:

 

Clone Wars 6 en 8

Hawkeye 1

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Antwerp Convention gisteren:

Haunt TPB # 4
FCBD 2013 APHRODITE IX #1
FCBD 2013 DAMSELS
FCBD 2013 JUDGE DREDD CLASSICS
FCBD 2013 WALKING DEAD SPECIAL

DARK TOWER GUNSLINGER WAY STATION PREM HC
SILVER SURFER PARABLE PREM HC
SPIDER-MAN FEVER TP
SHE-HULKS TP HUNT FOR INTELLIGENCIA
SPIN ANGELS PREM HC

Artdiction Sketchbook Romano Molenaar
Eyeris Sketchbook
What if? Astonishing X-men
She-Hulk: Cosmic Collission
What Iff? The Fantastic Five fought Dr. Doom And Annihilus #35
The Darkness: Lodbrok's Hand
Darkchylde 98 Preview  
The Savage Dragon #1
Painkiller Jan/ Darkness
Painkiller Jane/Hellboy
Superman/ Gen 13 #1-3 (of 3)
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...