Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts


Ik kreeg juist rechtstreeks van Diamond een hele riedel FCBD-comics binnen.

INFINTIY FCBD 2013
SUPERMAN SPECIAL EDITION   FCBD 2013
WALKING DEAD SPECIAL  FCBD 2013
2000 AD SPECIAL FCBD 2013
APHRODITE IX #1 FCBD 2013
DAMSELS FCBD 2013
MOUSE GUARD / RUST FLIP BOOK   FCBD 2013
STEAM ENGINES OF OZ   FCBD 2013
WORLDS OF ASPEN  FCBD 2013
 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ben de tel kwijt, is dat een nieuwe Chew, of één die achter was (uit die bewuste doos) ?

 

Harbinger, ik heb dat graag gelezen, maar ik blijf dat niet volgen. Seen it all before, en ik lees al/liever X-men. ;)

(niet dat het hetzelfde is, nee het is anders, maar al bij al is het wel hetzelfde) (euh) (heh)

Link naar reactie

Ik ben de tel kwijt, is dat een nieuwe Chew, of één die achter was (uit die bewuste doos) ?

 

Harbinger, ik heb dat graag gelezen, maar ik blijf dat niet volgen. Seen it all before, en ik lees al/liever X-men. ;)

(niet dat het hetzelfde is, nee het is anders, maar al bij al is het wel hetzelfde) (euh) (heh)

Ik denk dat ik die reactie wel verwachtte van je. Mij spreekt het nu weer meer aan, omdat ze bij Valiant (alleen al door de markt) dit kleinschaliger en dus geconcentreerder zullen aanpakken. X-Men is daarvoor te difuus en teveel gericht op meteen het volgende.

Link naar reactie

 

Via De Striep :
 
HAPPY! (Morrisson/Robertson)
CHEW, VOL. 6: SPACE CAKES TP
SPIDER-MAN: TROUBLE ON THE HORIZON TPB (#678-681 and #679.1.)
FRANKENSTEIN, AGENT OF S.H.A.D.E. VOL. 2: SECRETS OF THE DEAD TP
MANHATTAN PROJECTS TP VOL 02
 
 
Via Cheap-Comics :
 
Moon Knight #1-38 + 9 specials van Moon Knight (ik heb een zwak voor Moon Knight)
HARBINGER (ONGOING) TP VOL 01 OMEGA RISING (na al het lof op dit forum)
ANGEL & FAITH TP VOL 03 FAMILY REUNION
THINK TANK TP
RAVINE TP VOL 01 (dit zou wel eens iets voor de meerwaardezoekers onder de fantasy-liefhebbers kunnen zijn)
MAN THING TP (MAX) (gratis bundel)

Die Moon Knight zijn singles? Ik neem aan de Moench/Sienkiewicsz (sp?) nummers (of een deel ervan). Heb je bijkans de 4-delige Moench/TL Edwards mini? Die kan ik hartelijk aanraden!

Link naar reactie

 

RAVINE TP VOL 01 (dit zou wel eens iets voor de meerwaardezoekers onder de fantasy-liefhebbers kunnen zijn)

zeker weten!!!

 

Dark Dragon Books brengt die ook binnenkort in NL/BE uit trouwens. Ik heb 'vernomen' dat de vertaling bijna klaar is ;)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

echt? Ik vind hem briljant.

 

Hij heeft ook een SM/Bondage comic online (http://www.comicsforsinners.com/review-sunstone-1/ ) en ook die is geweldig. Zijn stijl varieert wel van ultra-gedetailleerd naar soms wat slordig, maar overall zie ik toch echt in al zijn werk wel duidelijk dat hij gewoon ronduit een begenadigd tekenaar is. Dat het niet ieders stijl is, dat kan natuurlijk. Zo kan ik niet wennen aan Ben Templesmith of Bill Sienckewicz.

 

Wat vind je dan zo storend aan Sejic?

 

 

Ik kan trouwens (nog meer sluikreclame of gewoon dienende informatie: you be the judge) niet wachten om hem in October op FACTS te ontmoeten!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Die opmerkingen leken me wel de moeite om eens op te zoeken wat Ravine is, en toen zag ik Sejic als tekenaar vermeld...

"for that reason, I'm out."

Niet alleen tekenaar, ook schrijver.

 

Ron Marz controleerd het alleen maar en zal em wel wat tips geven etc.

 

Tekeningen zijn overigens schitterend.

Link naar reactie

Wat ik nu toch allemaal heb binnengekregen!! En dat nadat ik al zo goed heb gescoord op de Antwerpen Convention!

 

Deze week kreeg ik eerst een dik pak binnen van Glass House Graphics met daarin:

 

* Mike Deodato Cartoon: leuke cartoons.
* Stan Lee´s How to draw a Comic: 224 page monster over hoe een comic te maken!

* How to color and letter a comic: tutorial van 300 pages.

 

Toen kreeg ik een pakketje binnen van Comicasa:

 

NANCY IN HELL (2010) #4 (Of 4)
PANTHA (2012) #3 -6
WARLORD OF MARS : DEJAH THORIS (2011) #17 -024
VAMPIRELLA VERSUS FLUFFY (2012) ONE-SHOT
CAVEWOMAN : GANGSTER (2012) #2, 3 (Of 3)
PROPHECY (2012) #4 - 7 (Of 7)
ELEPHANTMEN (2006) #44_ - 47
HACK / SLASH : ONGOING SERIES (2011) #20 -025
JOAN OF ARC FROM THE ASHES (2012) #1, 2
DEJAH THORIS & THE GREEN MEN OF MARS (2013) #1, 2 (Of 4)
CYBER FORCE (2012) #2, 3
GRIMM FAIRY TALES : MADNESS OF WONDERLAND (2013) #1, 2, 3 (Of 4)
VAMPIRELLA (2010) #24-28
WARLORD OF MARS (2010) #22, 23
URSA MINOR (2012) #4
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #78, 79
PENNY FOR YOUR SOUL (2012) TRADE PAPERBACK #2
HIP FLASK : OURBOROUS (2012) ONE-SHOT
FATHOM VOLUME 4 (2011) #8
VAMPIRELLA STRIKES (2013) #1 - 4

 

En juist belde de postbode aan met

 

- REMIND, dubbele OGN van Jason Brubaker: http://www.comicbastards.com/homepage/2013/3/18/new-releases-remind-in-march-diamond-previews.html

 

 

Ik heb dus wel wat papier om op te vreten.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

echt? Ik vind hem briljant.

 

Hij heeft ook een SM/Bondage comic online (http://www.comicsforsinners.com/review-sunstone-1/ ) en ook die is geweldig. Zijn stijl varieert wel van ultra-gedetailleerd naar soms wat slordig, maar overall zie ik toch echt in al zijn werk wel duidelijk dat hij gewoon ronduit een begenadigd tekenaar is. Dat het niet ieders stijl is, dat kan natuurlijk. Zo kan ik niet wennen aan Ben Templesmith of Bill Sienckewicz.

 

Wat vind je dan zo storend aan Sejic?

 

 

Ik kan trouwens (nog meer sluikreclame of gewoon dienende informatie: you be the judge) niet wachten om hem in October op FACTS te ontmoeten!

Te computer? Te slick? Ik weet het niet zo, maar ik hield niet van zijn Witchblade werk en ben er sindsdien zo ver mogelijk van weggebleven. 't Kan niet allemaal voor iedereen zijn...

Link naar reactie

1 x SWORD COMPLETE COLL DLX HC 1 x STAR WARS TALES TP VOL 04 1 x STAR WARS TALES TP VOL 03 1 x STAR WARS OMNIBUS TP VOL 01 MENACE REVEALED 1 x STAR WARS TALES TP VOL 02 1 x STAR WARS OMNIBUS EMISSARIES AND ASSASSINS 1 x STAR WARS TALES TP VOL 01

 

1 x Star Wars - Clone Wars 1: The Defense of Kamino 1 x Star Wars - Clone Wars 2: Victories and Sacrifices 1 x Star Wars - Clone Wars 3: Last Stand on Jabiim 1 x Star Wars - Clone Wars 4: Light & Dark 1 x Star Wars - Clone Wars 5: The Best Blades 1 x

Star Wars - Clone Wars 6: Fields of Battle

Star wars - clone wars 7

1 x Star Wars - Clone Wars vol. 9           

Link naar reactie

ik wist niet dat er een tv reeks van bestond...ja, zeker.

hierna ga ik logischwijs aan legacy beginnen (de storyline na dark times) maar ik wacht op de omnibussen, wel ik hoop dat ze vollediger zullen zijn dan bij clone wars, anders koop ik mss toch ook beter de tpbs? ook de nieuwe legacy en de run van wood ga ik zeker in tpb oppikken.

Link naar reactie

Ik amuseer me tegenwoordig héél erg met de tv reeks Star Wars : The Clone Wars (er is ook eerst een film).

Misschien iets voor de completist in u, Timmie ?

 

(de ouwe reeks, de eerste, daar vragen ze te veel geld voor)

 

Ik ga die ook bekijken...

Ooit, want dat kost nog teveel geld op amazon en niet willen zakken in prijs... ;)

Grr. Argh.

Link naar reactie

 

 

 

 

 

 

Ontvangen, allemaal "near mint condition"

 

De specials die erbij zitten zijn :

- Moon Knight: Divided We Fall one-shot (1992)

- Moon Knight Special (1992) (met Shang-Chi, Master of Kung Fu)

- Moon Knight: Resurrection War #1-3 (1998) (dus #4 tekort)

- Moon Knight: High Strangers #1-4 (1999)

 

Zal nog wat hiaten vullen via mycomicshop.com

OLA, High Strangers is toch niet die van Moench & Texeira en zeker die met Edwards (beide kwamen redelijk kort op elkaar uit) want die met Tex is zo goed als onleesbaar.

Link naar reactie

ik wist niet dat er een tv reeks van bestond...ja, zeker.

hierna ga ik logischwijs aan legacy beginnen (de storyline na dark times) maar ik wacht op de omnibussen, wel ik hoop dat ze vollediger zullen zijn dan bij clone wars, anders koop ik mss toch ook beter de tpbs? ook de nieuwe legacy en de run van wood ga ik zeker in tpb oppikken.

Als je digitale TV hebt: Cartoon Network zendt die uit, ook in Engels! Je kan via 't menu de taal van die serie veranderen van NL naar UK. Just sayin'.

Link naar reactie

Ik heb net de aflevering Jedi Crash gezien. Goeie aflevering, weer. Met Aayla Secura ! En ze heeft zo‘n leuk frans accent :)

Maar in de tv reeks blijft Ahsoka mijn favoriet personage.

Jammer dan, dat recent nieuws over de onthoofding van de Clone Wars productie ook liet uitschijnen dat er geen einde komt aan het Ahsoka verhaal...

Link naar reactie

Maky : ik dacht dat ze hadden gezegd dat er nog Clone Wars verhalen op stapel stonden. Los daarvan, haar verhaal eindigt waarschijnlijk, en jammer genoeg, met Order 66. Of misschien komt er nog zo‘n digest CW boekje. Maar daar begin ik niet aan, er zijn er el een hele hoop ;)

 

Morning Glories heb ik ook verkocht na het eerste deel, vond er niks aan.

 

gekocht :

Batman Inc. vol 1 Demon Star HC

Cable and X-Force vol 1 Wanted

nog wat X-boeken

 

Star Wars Clone Wars S3 & 4

Link naar reactie

Der zijn inderdaad nog een verhaallijntje of 2 die zo ver in productie waren dat ze die hebben mogen afwerken, maar het zou (heb ik ook maar van hearsay) niet gaan om Ahsoka en ze hebben momenteel nog geen idee waar/wanneer die zullen verschijnen.

Ik dacht eigenlijk dat Ahsoka, net als Quinlan, Order 66 zou overleven en ergens out of sight van the Empire eindigt. Obi-Wan en Yoda denken wel dat er geen andere Jedi meer zijn, maar da's niet gezegd. Enfin, in mijn Expanded Universe alvast niet :e012:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...