Ga naar inhoud

Jason Aaron


niemand

Recommended Posts

Goh, voor mij staat zijn werk voor Marvel toch niet op hetzelfde niveau als dat voor Image. Bij zijn run op Wolverine and the X-Men hebben de cross-overs die er tussen kwamen toch de kwaliteit van de reeks serieus naar beneden geholpen, er waren echt issues bij die het tempo compleet eruit haalden. Bij Thor valt dit tot nu toe mee, wellicht omdat het geen X-Men / Avengers is en dus wat minder hoog op de prioriteitenlijst van de uitgever?

Link naar reactie

Ik hou wel van superhelden, maar heb een grondige hekel aan die cross-overs tussen reeksen waarvan je er dan maar één volgt en waarbij die gezamenlijke nummers eigenlijk helemaal de fut uit de lopende reeks halen. 

 

Ik ben ook wel erg benieuwd naar The Goddamned, net als het derde volume van Southern Bastards. 

Link naar reactie

Wellicht omdat superhelden zowiezo niet interessant zijn? The Goddamned een keertje proberen, die ziet er goed uit!! :)

1) Thor is geen superheld maar een God

2) deze reeks is geen superheldenreeks maar een fantasy reeks

3) jij leest geen superhelden ndus hoe zou jij dat weten dat die niet interessant kunnen zijn? 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...