Ga naar inhoud

Strafste Stoot Van De Dag


Waldorf

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

de Pakistaanse kernfysicus Hoodbhoy in de Knack van vandaag:

 

Knack: U stelt dat islamitische samenlevingen collectief zijn mislukt. Hoe bedoelt u dat precies?

 

"De wereld telt allles bij elkaar goed anderhalf miljard moslims, maar er is geen enkel waarop ze uitmunten. Niet in de politiek, niet in de natuurwetenschappen, de kunst of de literatuur. Het enige wat moslims met grote overgave doen, is bidden en vasten. Ze geven zich geen moeite om de levenskwaliteit van hun gemeenschappen te verbeteren."

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Deze lieden worden gesteund door onze regeringen. Ze komen in het nieuws als rebellen en vrijheidstrijders tegen de dictaturen van Khadaffi en Assad. Ze krijgen ettelijke miljoenen euro's en dollars in hun pollen gestopt, worden getraind door westerse veiligheidsdiensten en speciale eenheden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=RV_SanKfxno

 

Ik denk dat ik de komende jaren eens geen belasting ga betalen. Geen wegentaks. Autoverzekering is ook niet nodig want ik heb nooit een ongeluk. Ik ben zelfs getraind in het rijden onder invloed. Keuring: het betreft een Duitse wagen. Grundlichkeit. Niet nodig.

 

Men komt mij dan ook niet vragen of het nodig is om mijn geld aan dat uitschot te geven. Dus vind ik het ook niet nodig om nog verder te betalen.

Link naar reactie

Tiens, op nam.nl vond ik:

 

Dankzij het gebruik van de fracking techniek in Blija kan er uit dit veld circa 1 à 1,5 miljard kuub gas gewonnen worden dat anders in de ondergrond was achtergebleven. Dat komt overeen met ongeveer 2 jaar energie voor alle Friese huishoudens. Dankzij inzet van dit soort technologieën benutten we de Nederlandse bodemschatten optimaal. Dit draagt bij aan inkomsten uit aardgasbaten voor de overheid en daarnaast raakt de grote gasvoorraad in het Groningen-veld minder snel op.

 

Ik had aangenomen dat die Blijla in Groningen lag, maar nu ik 't herlees impliceert 't ene 't andere niet. Zal eens verder moeten zoeken.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Potentiele schaliegas locaties zijn vooral in Zuid Nederland en Vlaanderen te vinden, zie kaartje in Geografie

 

http://www.geografie...haliegasweb.pdf

 

Inderdaad. Limburg zal er waarschijnlijk aan geloven. Met alle gevolgen vandien. Vaarwel drinkwater. En dat allemaal om de Russen een hak te zetten.

 

 

 

Nu ja, retep zal mij wel weer terecht wijzen dat het afkeuren van die gaswinning broodroof is van de olie - en gasbedrijven en dat weer vele sukkelaars op straat gaan staan, zonder werk doordat enkele onwetenden zoal mijzelve tegen deze winning zijn.

Link naar reactie

Wat is dat toch met die Vlamingen, een vriendelijk volkje met lekker bier en eten. Doorgaans zeer hartelijk voor zover je als hollander dat dialect kan verstaan. Er staan af en toe wel een paar idioten in hitler jugend pakjes te vendelzwaaien bij een lelijke toren maar ja gekken heb je in ieder land.

 

Maar dan dit: Aalster carnaval: verkleden als SS-ers, een deportatiewagen. In Nederland zou dit niet snel kunnen wegens dat er toch een paar miljoen mensen niet zulke fijne ervaringen hadden met SS-ers. Maar nee met carnaval in Aalst moet dat kunnen.

 

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ss-va-carnavalsthema-lach-ermee-en-word-wakker/article-4000245051789.htm

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...