Ga naar inhoud

Hoe Voel Jij Je Vandaag ?


niemand

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Geambeteerd! Gisteren de brandweer moeten bellen om twee wespennesten dood te spuiten.

Gevolg: vandaag zit mijn bureel vol met halfdode wespen..Plots komen die naar binnen via spleten in mijn plafond...

Ik heb er al minstens honderd doodgeslegen vandaag...

Alle spleetjes dichtgekleefd met tape...Maar of het helpt...

RAAAHHHH!!!!

Link naar reactie

Geambeteerd! Gisteren de brandweer moeten bellen om twee wespennesten dood te spuiten.

Gevolg: vandaag zit mijn bureel vol met halfdode wespen..Plots komen die naar binnen via spleten in mijn plafond...

Ik heb er al minstens honderd doodgeslegen vandaag...

Alle spleetjes dichtgekleefd met tape...Maar of het helpt...

RAAAHHHH!!!!

 

We hebben dat ook wel eens gehad, een kamer vol dode of doodgaande wespen nadat een nest in de spouwmuur was omgelegd. We zijn toen gewoon een dagje uit geweest en sávonds heb ik alle (inmiddels dode) wespen met de stofzuigert opgezogen.

Link naar reactie

We hebben dat ook wel eens gehad, een kamer vol dode of doodgaande wespen nadat een nest in de spouwmuur was omgelegd. We zijn toen gewoon een dagje uit geweest en sávonds heb ik alle (inmiddels dode) wespen met de stofzuigert opgezogen.

Ik kan niet weg, mijn strip moet af!!!! Ik heb er ondertussen toch wel al 500 gestofzuigerd...

Ik zit ook voortdurend over mijn hoofd te wrijven...Denk altijd dat er ene in mijn nek of op mijn oren zit...

RAAAAGHH!!! DAAR KOMT ER WEER ENE AANGEVLOGEN!!!!!!!!

Link naar reactie

Ik kan niet weg, mijn strip moet af!!!! Ik heb er ondertussen toch wel al 500 gestofzuigerd...

Ik zit ook voortdurend over mijn hoofd te wrijven...Denk altijd dat er ene in mijn nek of op mijn oren zit...

RAAAAGHH!!! DAAR KOMT ER WEER ENE AANGEVLOGEN!!!!!!!!

 

 

Over die ambetante wespen was mijn eerste idee: maak er een strip over!

Met Amedee de vlieg in 'n hoofdrol, waarom niet!?

 

Toen bedacht ik dat er zoiets in die zin al bestaat... (blijkbaar niets nieuws onder de zon)

 

211-nl-v.jpg

Link naar reactie

Brief van de politie gekregen. Ben een week of twee geleden blijkbaar onbewust door het rode licht gereden toen ik (nogal emotioneel) wegreed van de begrafenisondernemer. Mijn moeder, waar ik al jaren geen contact meer mee had, is namelijk aan een hartaanval overleden. Blijkbaar was ik beter met iemand mee gereden, dan was ik toch meer bewust geweest van wat zich op de weg afspeelde. Ziet er naar uit dat ik over enkele weken voor de rechter zal mogen verschijnen... De Brugse politierechtbank is dan nog één van de 3 strengste van het land. Er wacht me waarschijnlijk 400-500 € boete met 2 weken rijverbod.... Het kon natuurlijk nog erger, dat ik iemand dood reed door onoplettendheid...

Tja, Koen...Nu en dan heeft iedereen eens een echte rotdag...Ik denk dat dit de jouwe was.

Sterkte gewenst met je moeder...Je had er blijkbaar een slechte relatie mee..Dat maakt het extra moeilijk allemaal. Ik weet daar ook van mee te spreken...

Link naar reactie

De brandweer heeft heel mijn huis onder het poeier gespoten...

De wespen die ik nog zie zijn allemaal zwaar aangeslagen hoor...Maar ze blijven toch nog komen...

De rotbeesten!

Heb het verleden jaar gebruikt bij mijn ouders. Je moet het in de ingang van het nest spuiten, ze nemen dat dan mee en de ganse nest gaat eraan. Na 2 dagen was alles weg.
Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...