Ga naar inhoud

Boom Comic: Mummy's en Monsters!!


Recommended Posts

  • 1 month later...

Hey, ik heb net mijn surveys doorgegeven via Kickstarter. Ik zou graag mijn fysieke comic willen doneren aan iemand hier. Door de hele corona pandemie lijkt het me leuk om wat leuks te doen voor een ander. Dus als je iemand weet, Richard, dan mag je mijn kopie doorsturen naar een andere fan in NL of BE. 

 

Thanks! 

Volg mij: SouthEast Comics op Instagram

Mijn comics:  ComiXology

Link naar reactie
1 uur terug, SouthEast Comics zei:

Hey, ik heb net mijn surveys doorgegeven via Kickstarter. Ik zou graag mijn fysieke comic willen doneren aan iemand hier. Door de hele corona pandemie lijkt het me leuk om wat leuks te doen voor een ander. Dus als je iemand weet, Richard, dan mag je mijn kopie doorsturen naar een andere fan in NL of BE. 

 

Thanks! 

Ik houd me aanbevolen als ik zo vrij mag zijn :)

Link naar reactie
21 uren geleden, Hamirubi zei:

 

Diegene die het meest op het populairste landschap heeft gestemd?   😛

 

32 minuten geleden, Yncke zei:

Ben je vrijwilliger om daar de boekhouding van te doen? :)

 

Daardoor zou trouwens een verkeerde stemredenatie ontstaan.

Mensen zouden niet meer stemmen op de tekening die ze zelf het beste vinden, maar op de tekening die ze denken dat de meerderheid het beste vindt.

Link naar reactie
4 uren geleden, cinco zei:

Daardoor zou trouwens een verkeerde stemredenatie ontstaan.

Mensen zouden niet meer stemmen op de tekening die ze zelf het beste vinden, maar op de tekening die ze denken dat de meerderheid het beste vindt.

 

Zo zal geschieden!

 

4 uren geleden, Yncke zei:

Ben je vrijwilliger om daar de boekhouding van te doen? :)

 

Ik overleg even met mijn trouwe tweevoeter. @Waakwater_2: wat denk je?

Link naar reactie
Op 8/1/2021 om 13:35, SouthEast Comics zei:

Hey, ik heb net mijn surveys doorgegeven via Kickstarter. Ik zou graag mijn fysieke comic willen doneren aan iemand hier. Door de hele corona pandemie lijkt het me leuk om wat leuks te doen voor een ander. Dus als je iemand weet, Richard, dan mag je mijn kopie doorsturen naar een andere fan in NL of BE. 

 

Thanks! 

wow... dat is tof van je!!!
Ik kan natuurlijk gewoon iedereen die wil even een PDF sturen en die kan je dan doorlezen :)
Dan hoef jij niet van je hardcopy af te zien!!

Op 8/1/2021 om 14:40, JPAR zei:

Ik houd me aanbevolen als ik zo vrij mag zijn :)

noted :)

Op 8/1/2021 om 14:40, Yncke zei:

Anders: voor de winnaar van 't toernooi? O:-)

dan wacht ik ff af!

15 uren geleden, shakeitupguy zei:

Zonet issue 3 gelezen en vond het de beste issue tot nu toe.  Tekeningen waren aboslute top en de cover een lust voor het oog.  En altijd leuk om verwijzing naar FACTS te lezen in het interview.

Kijk al uit naar nummerke 4.

uesss... de eerste copy die ik opstuurde!! Fijn om te horen dat het beviel!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

ik lig wegens een verhuizing en verbouwing nogal achter op mijn schema, maar binnen 2 weken start ik mijn nieuwe Kickstarter!

ondertussen eindelijk pakketjes aan het maken voor Sisterhood #3

 

image.thumb.png.98f69548600af30c012cf8cc70efd2b9.png

 

Lekker in mijn nieuwe plek aan het signeren :)

 

Ook een leuke Italiaan opdracht gegeven voor een nieuwe cover ( Leonardo Meschini )

image.thumb.png.52840419ed014895750ac3963a34364a.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

het gaat fijn op Kickstarter, maar binnenkort ook op Indiegogo!

 

https://www.indiegogo.com/projects/sisterhood-4-oneshot-x-over-with-midnight-witch/coming_soon/x/19876561

 

3.thumb.png.051e4e73832795fde2849c5ddde0a955.png

 

 

O en dan niet te vergeten de NEDERLANDSE versie!! Die is dikker en veel meer dan enkel een reprint van #1. En nieuwe inkleuring !!

Te bestellen bij iedere zaak in Belgie en Nederland via Darsil Media!

 

1821665347_SisterhoodDUTCH11variant5_small.thumb.jpg.b9016457eabb68644af487fa5b3e62a4.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

even een overzicht van alle covers die nog gaan komen....

Linsner, Alredo Reyes, Larry Elmore, Lorenzo Sperlango, Monte m Moore, Markus von Renthe-Fink, Vinz el Tabanas, Jinky Coronado, Kimmi Art, Stef Wilson

2021-06-23_13-19-51.thumb.jpg.cf30ee209311646e0282d1d5bd15a70c.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

O ondertussen ben ik een verhaal aan het ontwikkelen over een Mermaid Mummy :) en tja... dit is een eerste ontwerp, door kunstenaar Richard Cain (uit Duitsland) die voor mij een kort verhaal van 5 pagina's maakt, dat de mummy als eerste zal introduceren! Het uiteindelijke MUMMY-ONLY-verhaal wordt door iemand anders gedaan :) . Hoewel ik van de stijl van Cain hou, wil ik dat iemand anders het volledige waterverhaal doet!

2021-06-23_13-03-21.thumb.png.adfefd5f7fa3e9ce9ff375c441b6a5b0.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
On 5/20/2021 at 12:56 PM, Richard Boom-vavavoom said:

het gaat fijn op Kickstarter, maar binnenkort ook op Indiegogo!

 

https://www.indiegogo.com/projects/sisterhood-4-oneshot-x-over-with-midnight-witch/coming_soon/x/19876561

 

3.thumb.png.051e4e73832795fde2849c5ddde0a955.png

 

 

 

 

 

terwijl de tekenaar en inkleurder de laatste pagina;s van SISTERHOOD #4 afmaken, en ik de Kickstarter voor #5 op aan het zetten ben... ben ik ook bezig met Artist Edition #2, wat oa een reprint zal worden van de reguliere #3.
De tekeningen van Vinz el Tab zijn zo goed,dat ik ze graag op deze manier wil zien!

 

image.thumb.png.a46fe5fa7f276bd7db9d0ac256ead937.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ja joh! Superster!!! Ik ben blij dat hij al toestemming had gegeven om het werk te gebruiken in een Artbook dat ik ooit had gepland staan. Maar zover is het nog niet.
Dus dit al bestaande werk, mag ik nu opnieuw inzetten. Scheelt me enorm aan kosten, let me tell ya!

evengoed, wordt het 1 per project. Terwijl ik het liefste alles in 1 keer had gedaan :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 2/14/2022 at 11:30 AM, Richard Boom-vavavoom said:

ben de covers aan het klaarzetten voor Sisterhood #5 en het word lekker divers!

terwijl ik volgende week #4 naar de printer kan sturen (hopelijk) en #6 al voor een groot gedeelte klaar is, heb ik veel plezier met voorwerk voor #7 omdat dit gaat over een Mermaid Mummy....

En tot zover zijn dit de covers :)

Carlof Rafael
Pedro Perez

Ed vd Linden

Jorin Evers (ook een topless versie)

Rich Perotta

Freitas

 

 

 

carlos_rafael_2021.jpg

mummy mermaid ed.jpg

mummy mermaid perez.jpg

mummy mermaid rich.jpg

MummyMermaid_Freitas.jpg

MummyMermaid_JorinEvers032022TOP.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
On 2/14/2022 at 11:30 AM, Richard Boom-vavavoom said:

ben de covers aan het klaarzetten voor Sisterhood #5 en het word lekker divers!

 

de inhoud wordt ook al flink divers want het zijn DRIE verhalen en DRIE verschillende tekenaars!

 

Nou... de covers zijn definitief!!

 

covers.jpg

 

 

 

Ik vind het wel ERG leuk dat Glady P. Nut haar samenwerking verleent met haar Cutiesquad!

 

image.thumb.png.80539415f9888589e36882444cbc1b1b.png

 

 

 

 

Anyway... je kan je alvast inschrijven voor een melding alstie lanceert

 

https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-oneshot-5-dragons-and-ghosts-and-mermaid

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...