Ga naar inhoud

Raadje Plaatje De Traditie Voortgezet


Recommended Posts

Haha, oei, ik wist niet dat dat album in het Engels zo vertaald werd. Het is eigenlijk deze:

 

frontImagesLink.img?rev=3441026537&w=525

 

... maar dat is dus dezelfde strip.

 

Ghost (Patrick Swayze) - spook

GOOOLD (Goldmember) - goud

geweer - cover

The Lost Dutchman's mine is een legende uit de Superstition Mountains, waar het verhaal op gebaseerd is (en het is ook dat landschap). 

 

Dus ja, puntje voor Flashman.

 

 

 

 

Link naar reactie

Gotcha, ik zat bij de tweede de hele tijd mis met dat ik dacht dat het reliek van Valentijn was en zocht daardoor op de naam en niet op reliek.

De Queen verwijzing kon ik pas plaatsen nadat ik het album had gevonden. Ik dacht eerst dat de clue wat directer verwees naar It's a kind of Magic maar het is Who wants to live forever.

549231.jpg.5f3e866ea2e339dad9aaa597d3e17af8.jpg

 

Ik ben zeer zeker van mijn zaak, aangezien alles klopt. Maar ik zal voor de zekerheid nog even wachten op bevestiging voor ik zelf een opgave plaats.

Link naar reactie
16 uren geleden, H_Flashman_VC zei:

Gotcha, ik zat bij de tweede de hele tijd mis met dat ik dacht dat het reliek van Valentijn was en zocht daardoor op de naam en niet op reliek.

De Queen verwijzing kon ik pas plaatsen nadat ik het album had gevonden. Ik dacht eerst dat de clue wat directer verwees naar It's a kind of Magic maar het is Who wants to live forever.

549231.jpg.5f3e866ea2e339dad9aaa597d3e17af8.jpg

 

Ik ben zeer zeker van mijn zaak, aangezien alles klopt. Maar ik zal voor de zekerheid nog even wachten op bevestiging voor ik zelf een opgave plaats.

 

Je hebt het helemaal correct!

Inderdaad ging het om het nummer 'Who wants to live forever' maar net zo goed om de film Highlander die draait om onsterfelijken die 'Het eeuwige leven' hebben... En het engeltje sloeg natuurlijk op de voornaam van de auteur: Angel.

 

Super!

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...