Jump to content

Originelen

TomP

Recommended Posts

2 uren geleden, sanderg zei:

Prachtig!! Hele mooie aanwinsten Rudy! 

Ik heb gister eindelijk een overeenkomst kunnen sluiten voor een originele pagina van Schuiten.. daar ben ik al heel lang naar op zoek. Moet daar nu wel eerst voor sparen- t zal pas voor volgend jaar worden dat ik 'm heb..

448225390_825221822433913_7102720354879042331_n.jpg

Hele mooie dit

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

30 minuten geleden, Mzee zei:

Hele mooie dit

Ja.. dat vind ik ook

T zal wel de duurste aankoop zijn die ik ooit gedaan heb qua stripkunst.. maar dit is echt iets waar ik al zo'n 20 jaar naar op zoek ben (en wat destijds sowieso onbereikbaar voor mij was 🙂

Ik kijk er al ontzettend naar uit deze plaat aan de muur te hebben. Dit is echt Schuiten zoals ik zijn werk het liefste zie

35 minuten geleden, sanderg zei:

Ik had er wat over gelezen inderdaad en ik heb n paar foto's gekregen. Spijtig dat ik niet alles wat te koop is kan zien..

Afijn.. ik moet nu toch voorlopig eerst sparen voor de Schuiten:-)

Maar een jaartje 😉

Proficiat met de aankoop. Het is een prachtige plaat.

12 uren geleden, shakeitupguy zei:

Maar een jaartje 😉

Proficiat met de aankoop. Het is een prachtige plaat.

Dank je wel! Dit is voor mij toch wel een soort droom die uitkomt 🙂

Al vanaf het moment dat ik ooit op mijn 17e of zo een poster van Schuiten op een stripbeurs zag was ik verkocht.. ik heb ook vaak met pijn in het hart gedacht aan de originelen die ik ooit voor (naar huidige maatstaven) voor dumpprijzen bij petits papiers zag en die destijds onbereikbaar voor mij waren (als student)..

Dat ik zoveel jaren later dan alsnog zo'n mooie plaat kan kopen (ik had 't al opgegeven eigenlijk) is geweldig!

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Deze Bosschaert 'Sleeping Girl' op Catawiki gekocht.

Stond bij een kunstveiling, niet bij de strips. Mag natuurlijk, het is ook kunst, maar niet echt handig als je wilt dat het ook wat oplevert.

93x76cm het schilderij alleen - en dat werd verstuurd in een frame, met een glasplaat. Dat ging uiteraard niet goed, frame stuk, glas in stukjes - schilderij wonderwel onbeschadigd. 

Bosschaert-SleepingGirl.jpg

9 minutes ago, sanderg said:

Fantastisch! Zowel de Jippes als de Bosschaert! Van harte met deze aanwinsten!

Ja, ben er ook erg blij mee! Nog wel wat geruild (2 van Bob de Moor), maar kopen zit er niet meer in totdat ik een prachtige Moebius tekening heb afbetaald. Die zet ik hier binnenkort ook wel neer.

15 minuten geleden, Rene zei:

Ja, ben er ook erg blij mee! Nog wel wat geruild (2 van Bob de Moor), maar kopen zit er niet meer in totdat ik een prachtige Moebius tekening heb afbetaald. Die zet ik hier binnenkort ook wel neer.

Een Moebius tekening?! Dat klinkt erg interessant! Zeer benieuwd hier naar. Is je collectie online te zien? (bijvoorbeeld via 2dgalleries)? Altijd leuk om te zien

2 hours ago, sanderg said:

Een Moebius tekening?! Dat klinkt erg interessant! Zeer benieuwd hier naar. Is je collectie online te zien? (bijvoorbeeld via 2dgalleries)? Altijd leuk om te zien

Ik was begonnen al m'n Europese werk op 2DG te zetten, maar vind die site niet zo goed. Ik heb m'n abo toch maar weer verlengd - al is het maar ter ondersteuning. Er staat toch nog redelijk wat op! Profile = ReneD

2 minutes ago, Ambreville said:

Fucking prachtig! Proficiat.

Dank! Ik had doorgekregen dat de tekening 30x40was - passe partout laten maken op 31-41; blijkt het toch nog groter te zijn. Als de nieuew passe-partout binnen is laat ik het ingelijst zien.

In de topic Vandaag gekocht had mijn maat Richard Boom-vavavoom het over deze pagina 😎

Op 6/9/2024 om 10:24, Richard Boom-vavavoom zei:

ja, dat ben ik zelf dus ook. Vintage :)
Dit zijn een beetje mijn jeugd-series... ik las ze in de bibliotheek denk ik. En nu zie ik af en toe iets wat me triggert...

maat van me had een original page van Ian Kaledine en ach... toen herinnerde ik me de serie en had zo iets van "die was erg goed" en nu kon ik ze 2ehands scoren.

47.thumb.jpg.9aa6d93b8d864a42c89c5ee16421ab1c.jpg