Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

53 minuten geleden, Warson zei:

 

Zo heb ik vorig jaar een origineeltje rechtstreeks bij Marini gekocht. Volgens hem verklaarde zijn vaste galerij (9art) hem zot, dat hij dat voor die prijs wilde verkopen. Maar enkele maanden geleden zag ik een soortgelijk origineeltje op de site van die galerij staan voor amper 50 euro meer 😀

Ik denk dat Marini momenteel te veel gelijkaardige tekeningen op de markt gebracht heeft. Hij benadrukt ook altijd dat het maar een koffiepause of zoiets was.  Zijn platen zul je niet snel zien zakken.

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Hollywood zei:

De mooiste tekeningen zijn natuurlijk al de deur uit. De tekening kan rechtstreeks gekocht worden bij de auteur als je er binnen raakt voor een signeersessie. Terwijl als je ze nadien zal aankopen, hij er nog wel een winst op mee zal pakken. (Vermoed ik )

Om exact te zijn, Hollywood heeft de eerste keuze gehad, bij mij duurde kiezen iets langer. Ze waren net aangekomen, samen met Alessandro. Die had er een sessie op zitten bij Forbidden Zone.

Bruno Graff heeft inderdaad altijd een mooi aanbod. Die Dany komt ook van daar. Dat is eigen aan de uitgevers van Tirages de Tete die samen met de auteurs daar een extraatje aan verdienen. Behalve dan één louche Franse uitgever die zijn tekenaars 20 euro geeft voor tekeningen die hij zelf verkoopt voor 450. 

 

 

 

Link naar reactie

Toevallig heb ik er ook 3 gewonnen.

Ik had nog wel nog twee kavels waar ik mijn zinnen op had gezet, maar helaas niet gewonnen.

Te duur en het moet ook realistisch blijven

Maar ik ben wel blij dat ik deze hebt gewonnen.

We hebben net de huiskamer opgeknapt en dit is wel een item wat heel goed in onze vernieuwde huiskamer past.

 

afbeelding.thumb.png.20e8b926dc3e0ae92b71730de0d26ef3.png

Link naar reactie
1 uur terug, AHMO zei:

Toevallig heb ik er ook 3 gewonnen.

Ik had nog wel nog twee kavels waar ik mijn zinnen op had gezet, maar helaas niet gewonnen.

Te duur en het moet ook realistisch blijven

Maar ik ben wel blij dat ik deze hebt gewonnen.

We hebben net de huiskamer opgeknapt en dit is wel een item wat heel goed in onze vernieuwde huiskamer past.

 

afbeelding.thumb.png.20e8b926dc3e0ae92b71730de0d26ef3.png

Mooi!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
32 minuten geleden, Rene zei:

Mooie! Op 2dg staat hij als Studio Vandersteen; deze is toch van Biddeloo?

Niets tegen SV, maar lijkt me te weinig eer hiervoor!

Ik was aan het twijfelen gisteren avond. Nu Biddeloo werkte ook voor de Studio natuurlijk dus helemaal fout is het niet 🙂

Ik zal eens opzoeken vanaf wanneer we er Biddeloo kunnen bijzetten bij die RR 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
56 minuten geleden, sanderg zei:

Via Daniel Maghen- er staat n expo op stapel met werk van o.a. Valles

Daniel Maghen is echt een probleem aan het worden. Tekenaars die bij hem zitten mogen niet meer via andere kanalen verkopen. 

Over onderstaande had ik al een akkoord met Saverio Tenuta, maar Daniel is er tussengekomen om hem bij hem te krijgen :(

 

479362116_83163930_2854795951225484_9073107516467970048_n(1).thumb.jpg.fddcac0b67ea8d31fcc6d130f49eed7d.jpg

 

 

 

Link naar reactie
1 hour ago, JPAR said:

Een deal is een deal, toch? Moet gewoon nagekomen worden.

mee eens... 

 

Maghen heeft er inderdaad wel een handje van om exclusiviteit te willen op de verkopen van bepaalde artiesten (o.a. ook Miralles weet ik, maar volgens mij doet ook iemand als Rosinski weinig tot niets buiten Maghen om qua verkoop van originelen). Deslniettemin zijn mijn persoonlijke ervaringen met Maghen zeer positief. Het is denk ik toch wel bij uitstek een van de stripgaleries die de meeste naam heeft gemaakt.. misschien ook wel deels door die exclusiviteit 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...