Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

Mijn laatste aanwinst, 'bijvangst' weliswaar, gekocht samen met een Manara pagina die ik graag wilde hebben, maar ik vind deze toch ook erg leuk.

Ik heb de gedrukte pagina onder 'vergeten stripfiguren' geplaatst. Benieuwd of iemand het herkent.

 

Page21-01.thumb.jpg.8bb390b649a6f16046fd773b59002065.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Heeft iemand ook nog een origineel van Peter de Wit bij uitgeverij Sherpa gereserveerd?

http://sherpa.nu/stampede/

Toevallig had ik zaterdag het op www.Stripspeciaalzaak.be gelezen dat deze speciale editie (album plus origineel) uitkwam

ook al zeiden ze dat het al uitverkocht was, had ik op zaterdagavond nog volop keus

(Zondag net na de middag was alles al weer gereserveerd).

Ik ben heel erg blij dat er van Peter de Wit oud werk (originelen)  op de markt komt.

Het is namelijk niet de man die op de voorgrond treedt

Na veel wikken en wegen heb ik nr 23 uitgekozen.

Moeilijke keuze. Ik vond namelijk 12, 14, 15, 19 en 31 (nr 35 en een paar andere vond ik ook leuk. Maar die waren al gereserveerd) ook leuk.

Uiteindelijk ben ik bij nr 23 uitgekomen, omdat ik beide grappen erg sterk vond.

Maar ook tekentechnisch zie het er leuk uit.

Hebben anderen nog een pagina bij uitgeverij Sherpa gereserveerd ?

 

 

afbeelding.thumb.png.5515913c6d55e5b616eed7098797cda6.png

Link naar reactie
Op 29/6/2020 om 21:34, AHMO zei:

Heeft iemand ook nog een origineel van Peter de Wit bij uitgeverij Sherpa gereserveerd?

http://sherpa.nu/stampede/

Toevallig had ik zaterdag het op www.Stripspeciaalzaak.be gelezen dat deze speciale editie (album plus origineel) uitkwam

ook al zeiden ze dat het al uitverkocht was, had ik op zaterdagavond nog volop keus

(Zondag net na de middag was alles al weer gereserveerd).

Ik ben heel erg blij dat er van Peter de Wit oud werk (originelen)  op de markt komt.

Het is namelijk niet de man die op de voorgrond treedt

Na veel wikken en wegen heb ik nr 23 uitgekozen.

Moeilijke keuze. Ik vond namelijk 12, 14, 15, 19 en 31 (nr 35 en een paar andere vond ik ook leuk. Maar die waren al gereserveerd) ook leuk.

Uiteindelijk ben ik bij nr 23 uitgekomen, omdat ik beide grappen erg sterk vond.

Maar ook tekentechnisch zie het er leuk uit.

Hebben anderen nog een pagina bij uitgeverij Sherpa gereserveerd ?

 

 

afbeelding.thumb.png.5515913c6d55e5b616eed7098797cda6.png

Ik heb ook een boek met plaat gereserveerd. Het succes was zo groot dat er nog wat pagina's zijn toegevoegd.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie
On 7/10/2020 at 10:03 AM, linthout said:

Hier iemand ervaring met RGL art? (USA)

De man is zeer karig met info en het duurt erg lang voor hij antwoordt.

Er staat ook geen adres bij of niks.

 

Ik ken het niet maar er staan leuke items op de site. Voor de prijzen die ze vragen mag je overigens- lijkt me- betere communicatie verwachten... Houdt er overigens rekening mee dat je mogelijk mport btw moet betalen bij dergelijke aankopen van buiten de EU Willy. Ik meen dat jullie algemene tarief, net als bij ons, 21% is dus dat kan aardig aantikken...

Link naar reactie
25 minutes ago, linthout said:

Heel veel dank. Maar wat ik wil kopen is wel buiten proportie goedkoop

Ik vertrouw het niet... Er staat ook geen adres bij of niks...

Stuurt de man het wel op? 

Geen adres e.d. kunnen inderdaad red flags zijn en, net als jij, vind ik het ontzettend irritant als antwoord op e-mails uitblijft. Aan de andere kant echter is het vermelden van een vals adres een koud kunstje en zal de persoon in kwestie, als het werkelijk een oplichter is, juist direct alle medewerking verlenen (o.a. snelle respons op e-mails) om maar zo snel mogelijk jouw centjes binnen te halen..

Link naar reactie

Probleem is dat die tekening (iets van Buster Brown, Outcault) makkelijk het dubbele waard is volgens mij. Ik zou in elk geval met plezier het dubbele betalen moest ik zeker zijn van levering.

Dat ding staat er al een hele tijd op...Is er dan in Amerika werkelijk niemand die dezelfde mening heeft als ik??? Dat maakt me wantrouwig. Ze zou al lang verkocht kunnen zijn.

Link naar reactie
51 minuten geleden, linthout zei:

Probleem is dat die tekening (iets van Buster Brown, Outcault) makkelijk het dubbele waard is volgens mij. Ik zou in elk geval met plezier het dubbele betalen moest ik zeker zijn van levering.

Dat ding staat er al een hele tijd op...Is er dan in Amerika werkelijk niemand die dezelfde mening heeft als ik??? Dat maakt me wantrouwig. Ze zou al lang verkocht kunnen zijn.

In de USA draait het vooral om superhelden. In krantenstrips, en zeker de oudere, is veel minder interesse. 

Link naar reactie
1 uur geleden, linthout zei:

Probleem is dat die tekening (iets van Buster Brown, Outcault) makkelijk het dubbele waard is volgens mij. Ik zou in elk geval met plezier het dubbele betalen moest ik zeker zijn van levering.

Dat ding staat er al een hele tijd op...Is er dan in Amerika werkelijk niemand die dezelfde mening heeft als ik??? Dat maakt me wantrouwig. Ze zou al lang verkocht kunnen zijn.

Waar zie jij een Buster Brown van Outcalt? Ik zie wel een tekening, maar er staat niet bij van wie. Ook niet van wanneer. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...