Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

2 uren geleden, Timhardt zei:

 

Ik heb al een Pom/Risso/Van Driel/Young. Een Meddour en nu ook een Rabagliati is onderweg...

 

En ik had je nog zo gewaarschuwd. :P

 

Op 14/11/2022 om 08:52, Waldorf zei:

Weet dat het een hellend vlak is, originelen kopen. Een jaar geleden kocht ik mijn eerste, nu heb ik al een collectie. :ph34r:

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
22 uren geleden, Timhardt zei:

jaja...ik zal er eens over nadenken.

Ik heb eigenlijk 3 keer een 3luik in gedachten.

Op drie verschillende plaatsten met links en rechts een zwart wit origineel en in het midden een kleurenorigineel van tekenaars die me iets doen.

 

Ik heb al een Pom/Risso/Van Driel/Young. Een Meddour en nu ook een Rabagliati is onderweg...

Nog niet veel van Driel gezien...

Link naar reactie
33 minuten geleden, Timhardt zei:

vis aan de wand, mr servelaat neemt vakantie en toen we van de duitsers verloren zijn 3 warme aanraders!

Bedoel van originelen... zijn boeken zijn inderdaad aanraders!

ps dédi van in de goede oude tijd

https://www.comicartfans.com/gallerypiece.asp?piece=458665

Link naar reactie
4 uren geleden, fenip zei:

Heb mijn collectie Schrauwen originelen aangevuld.

https://www.2dgalleries.com/galleries/schrauwen-olivier-29258

Het is altijd interessant om de techniek te zien. Olivier werkt hier bv met dun papier en schetst op de achterkant. 

IMG_3048.thumb.JPG.f1698bee032e2fa3ac280326138f157e.JPGIMG_3050.thumb.JPG.db01d6c4495b2d44f7541bb0fe2e5999.JPG

Doet me erg aan Kuifje denken - die eerste is toch precies de cover van Afrika.. bewust neem ik aan?

Link naar reactie
44 minutes ago, muske said:

Waarom hebben bepaalde ingekleurde tekeningen van Natasja , gesigneerd door Walthery zelf, een vermelding dat ze een de originele compositie van Meynet zijn?

https://www.catawiki.com/en/l/66497795?utm_medium=affiliate&utm_source=coop&utm_content=Comicartfans&utm_campaign=Comics-COM#gallery

 

Deze?

Die is gemaakt in dat event van Bruno Graff in december. Geen idee waarom hij die vermelding doet. Voor Walthéry is dat een vrij standaard pose. De kleuren zijn overigens niet van Walthéry. Hij is kleurenblind.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Hollywood zei:

Origineeltje op A3 gekocht, potloodlijnen goed duidelijk. Zou gekocht zijn op een goed doel veiling, maar meer info weet of kan ik niet vinden. Iemand anders die deze herkent? 

merho-kiekeboe-en-fanny-37c3.jpg

Wat kan je nog meer willen weten? Een tekening van Kiebeboe en Fanny door Merho, gemaakt in 2014. Alle informatie staat op je tekening.

Link naar reactie

Een tijdje terug tekende Giuseppe Caffaro me in een Vampirella-comic genaamd "trail of the soul", geschreven door legende Bill Willingham (Fables).

Vandaag ontving ik het origineel. Blij dat er plastic omheen zit, tegen het kwijlen :)
Anyway, niet enkel ikzelf, maar ook mijn vrouw én mijn oudste zoon zijn hierop afgebeeld.
De inkleurder had dan geen weet van de actuele huidskleur van mijn vrouw, maar soit :) dat zie je in het origineel tóch niet!

 

afbeelding.thumb.png.799b1fee0037cb5eb1287405a248f782.pngafbeelding.thumb.png.037402b1fb0cf5b25f24eb606fffb7c1.pngafbeelding.thumb.png.0a5f5a289d24e74445ef7af8d6131397.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...