bates Posted June 12 Share Posted June 12 Beste vrienden, Na het bekijken van enkele afleveringen van de anime wil mijn zoon nu de manga lezen. Zelf heb ik de reeks niet echt gevolgd in de jaren 90. Maar ik juich het wel toe dat hij meer wil lezen. Doordat het een wat oudere reeks is vraag ik me af of het eenvoudig is om nog delen te vinden? Of mss gewoon beter digitaal lezen? Alvast bedankt voor de input Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted June 12 Share Posted June 12 Alle nummers van die manga zijn nog zeer makkelijk te vinden, zowel in het frans als het engels. Neem maar een kijkje bij archonia.com of een andere shop in die trant. Quote Link to comment
Ambreville Posted June 13 Share Posted June 13 16 hours ago, bates said: Beste vrienden, Na het bekijken van enkele afleveringen van de anime wil mijn zoon nu de manga lezen. Zelf heb ik de reeks niet echt gevolgd in de jaren 90. Maar ik juich het wel toe dat hij meer wil lezen. Doordat het een wat oudere reeks is vraag ik me af of het eenvoudig is om nog delen te vinden? Of mss gewoon beter digitaal lezen? Alvast bedankt voor de input Je kan die volledig digitaal lezen. Dat bespaart wat leefruimte. Alles is sowieso nog te krijgen. Er zijn ook van die grote boxen met een redelijk grote aaneengesloten reeks. bates 1 Quote Link to comment
bates Posted June 14 Author Share Posted June 14 ik heb via Vinted de eerste 10 delen voor 36 eur kunnen kopen in het Engels inclusief shipping. Persoonlijk vind mijn zoon het eerste deel iets te druk om digitaal te lezen en ik zou graag zijn schermtijd wat beperken. Maar bedankt voor de tip Quote Link to comment
Recommended Posts