Cornelis Posted June 13 Share Posted June 13 Ik ben op zoek naar een exemplaar van Vaarwel Aaricia in Hardcover, aan een min of meer normale prijs. Iemand die eentje verkoopt? Link to comment
Peter Motte Posted June 14 Share Posted June 14 Ik wil wel mijn softcover wegdoen voor 15 euro, verzendingskosten inbegrepen als het naar een afhaalpunt/postpunt/kantoor van bpost binnen België mag. Het is één keer gelezen, niets aan te merken. Als je het wilt komen afhalen, krijg je het voor 10 euro. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Cornelis Posted June 15 Author Share Posted June 15 21 uren geleden, Peter Motte zei: Ik wil wel mijn softcover wegdoen voor 15 euro, verzendingskosten inbegrepen als het naar een afhaalpunt/postpunt/kantoor van bpost binnen België mag. Het is één keer gelezen, niets aan te merken. Als je het wilt komen afhalen, krijg je het voor 10 euro. Hey, Ik zoek de hardcoverversie, toch bedankt Peter Motte 1 Link to comment
Peter Motte Posted June 15 Share Posted June 15 Ik dacht dat het niet uitmaakte welke versie. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Cornelis Posted June 15 Author Share Posted June 15 Stond in de titel en in de vraag zelf Ik heb deel 2 in hardcover en als het even kon hou ik het graag in dezelfde vorm. Link to comment
Peter Motte Posted June 15 Share Posted June 15 Ja, hier, maar er was nog een draad. Logisch dat je ze alletwee hetzelfde wilt. Als er andere gegadigden zijn, dan geldt mijn aanbod ook voor hen. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Cornelis Posted June 15 Author Share Posted June 15 Ja, daar was het inderdaad niet helemaal duidelijk... Als ik hem niet mocht vinden, hou ik je aanbod zeker en vast in het achterhoofd! Link to comment
cinco Posted June 16 Share Posted June 16 De softcovers zijn normaal gezien nog in winkels te vinden. De hardcovers... dat wordt moeilijker om die eerstehands in het wild te treffen. Cornelis 1 Link to comment
Peter Motte Posted June 16 Share Posted June 16 Mijn softcover is ook wild, hoor, hij springt de hele tijd over en weer, roept voortdurend "Aaaaarrrriciaaa!", en zit me van boven op de kast te beloeren. Het lijkt wel of ik de geest van Thorgal zelf heb. Brrr.... Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Prologtec Posted June 29 Share Posted June 29 https://www.lastdodo.nl/nl/items/9591269-vaarwel-aaricia https://www.2dgalleries.com/profile/KimSt Link to comment
Cornelis Posted July 16 Author Share Posted July 16 Eentje gevonden, deze thread mag dicht! Link to comment
Recommended Posts