Cornelis Posted June 16 Share Posted June 16 Hoi, Iemand deze reeks al gelezen? Wat zijn jullie meningen over deze reeks? Het verhaal zegt me wel iets, de art en inkleuring lijken me dan weer wat “speciaal” te zijn. Quote Link to comment
Bart 01 Posted June 16 Share Posted June 16 Op 23/3/2018 om 09:47, Bart 01 zei: Deadly Class vol 6: er wordt hier te weinig gezegd hoe verschrikkelijk goed deze reeks is. De eerste fantastische verhaallijn werd na het vierde deel afgerond. Dan is het toch altijd afwachten of de tweede cyclus even goed blijft, maar Remender grijpt je direct terug vast. Eén van mijn favoriete reeksen. Op 18/3/2017 om 19:26, nobody zei: Deadly Class vol. 5: Carousel (1988) Dit is zeer goed! Ik herhaal, voor mensen die het nog niet hebben begrepen: ZEER GOED! Aanrader. Op 27/5/2015 om 11:07, Bart 01 zei: Waarschijnlijk als laatste hier Deadly Class Tp 1 + Tp 2 gelezen. Why oh why heb ik comics maar zo laat ontdekt Zo veel plezier, voor zo weinig geld. Cornelis 1 Quote Link to comment
Cornelis Posted June 16 Author Share Posted June 16 2 uren geleden, Bart 01 zei: Thanks, dat is duidelijk! Ik had de zoekfunctie wel geprobeerd, maar mss iets verkeerd getypt... Quote Link to comment
Bart 01 Posted June 16 Share Posted June 16 De zoekfunctie werkt niet zo goed. Zeker niet voor oudere bijdragen. Ben er via Google opgekomen. Ik ben zeker dat ik van deel 1 en 2 nog een korte bespreking gemaakt had ook, maar niet meer teruggevonden. Maar bon, de reeks is een dikke aanrader . Tijd om nog eens te herlezen. Cornelis 1 Quote Link to comment
JPAR Posted June 16 Share Posted June 16 Zeker in de mooie oversized hardcovers! Quote Link to comment
lukoste Posted June 16 Share Posted June 16 Ik ga de compendium bestellen. Ik ben zot van dikke zware boeken van 1000 bladzijden of meer. BobFish 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted June 17 Share Posted June 17 Ik heb de eerste twee trades gelezen, maar herinner me daar niets van. Deel drie en vier staan hier ook, maar ik ben daar nooit in begonnen. Misschien moet ik nog een keer proberen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted June 17 Share Posted June 17 10 uren geleden, lukoste zei: Ik ga de compendium bestellen. Ik ben zot van dikke zware boeken van 1000 bladzijden of meer. Dat moet ik eens kijken welke dikke zware boeken van 1000 bladzijden of meer ik hier te koop heb. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 17 Share Posted June 17 17 hours ago, lukoste said: Ik ga de compendium bestellen. Ik ben zot van dikke zware boeken van 1000 bladzijden of meer. Date Shipped 2/7/2024 Cover S Pages 1424 Color FC Damn!!!! BobFish 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
BobFish Posted June 17 Share Posted June 17 Deadly Class : 0:10 Cornelis 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Timhardt Posted June 24 Share Posted June 24 Ik vond Deadly class minder, begon leuk, maar kon mijn aandacht niet vast houden Quote Link to comment
linthout Posted June 24 Share Posted June 24 Ik vond dat schitterend. Heb de reeks echt verslonden. Quote Link to comment
JPAR Posted June 24 Share Posted June 24 Er staan nu 3 hc's op marktplaats te koop. Cornelis 1 Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 4 Share Posted July 4 Van Remender heb ik Low geprobeerd en terug verkocht. Vond ik echt niet goed. Met deze wetenschap: Is Deadly Class dan nog een aanrader of zou het weer een bummer worden voor mij? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Yncke Posted July 4 Share Posted July 4 Het heeft hetzelfde niveau van cynisme en pessimisme als Low, dus ik zou niet durven gokken dat 't niet in dezelfde bummerlijn zou kunnen liggen. Quote yncke.be Link to comment
linthout Posted July 4 Share Posted July 4 Inderdaad. Low vind ik zelfs beter. Wat een tekeningen! Quote Link to comment
Timhardt Posted July 5 Share Posted July 5 21 uren geleden, linthout zei: Inderdaad. Low vind ik zelfs beter. Wat een tekeningen! De tekeningen vond ik ook erg sterk! Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 13 Share Posted July 13 Aan de tekeningen lag het idd niet. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts