Johan Posted June 22 Share Posted June 22 Ik denk dat ik hem de laatste keer gezien heb in de parking van Turnhout (was een veelvuldige gast op de tekentafels van uitgeverij Arcadia) Quote Link to comment
Peter Motte Posted June 22 Share Posted June 22 Niet erg bekende tekenaar, maar hij heeft erg lang meegedraaid. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted June 23 Share Posted June 23 21 uren geleden, Peter Motte zei: Niet erg bekende tekenaar, maar hij heeft erg lang meegedraaid. Zijn paparazzi-strip had in de jaren '90 toch een zekere bekendheid vergelijkbaar met soortgelijke reeksen zoals Vrouwen in 't wit of de Psy. Quote Link to comment
AHMO Posted June 24 Share Posted June 24 Ik was een bewonderaar van zijn strips en tekenstijl. Jammer dat je oude jeugdhelden ook oud worden en "helaas" ook dood gaan. Hij was de eerste tekenaar waar ik ooit een dedi van kreeg. En dat was op de Stripdagen van 1981. Die tekening is voor mij altijd heel erg speciaal geweest. cartoonesk 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 24 Share Posted June 24 Op 22/6/2024 om 16:50, Peter Motte zei: Niet erg bekende tekenaar Misschien maar wel een hele goede tekenaar! Zijn Ramtamtam en Kierikieli (later Vergeten Jungle) vind ik leuk. Hier 2 hommages. (ik kon niet kiezen wat te tekenen) Mijn dédicace. Peter Motte, SPeeDy and Lestat 2 1 Quote Link to comment
SPeeDy Posted June 25 Share Posted June 25 92. Had hem dat niet gegeven paar jaar geleden bij een signeersessie van Arcadia. Ramtamtam en Kierikielie zeer graag gelezen in mijn jeugd. En zijn Musketiers was zeer amusant. R.I.P. Peter Motte 1 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts