PencilBeast Posted July 6 Share Posted July 6 Ik heb Aliens omnibus vol4 met veel plezier gelezen. Na een 2de keer lezen, zijn de bladeren losgeraakt. Slecht gelijmd vermoed ik. Is dit iets typisch aan deze boeken of gewoon pech? Want ik overweeg wel om de andere delen nog aan te schaffen. Wat kan ik het beste doen om dit te fixen? Ik dacht houtlijm te gebruiken en de pagina's er tegen te drukken maar onzeker of dit zou lukken. Quote Link to comment
Gilles Posted July 6 Share Posted July 6 Heb je de rug "gestrekt" vooraleer je de omnibus hebt gelezen? Hier een filmpje om duidelijk te maken wat.ik bedoel. Klik hier. Quote Link to comment
JPAR Posted July 6 Share Posted July 6 12 uren geleden, PencilBeast zei: Ik heb Aliens omnibus vol4 met veel plezier gelezen. Na een 2de keer lezen, zijn de bladeren losgeraakt. Slecht gelijmd vermoed ik. Is dit iets typisch aan deze boeken of gewoon pech? Want ik overweeg wel om de andere delen nog aan te schaffen. Wat kan ik het beste doen om dit te fixen? Ik dacht houtlijm te gebruiken en de pagina's er tegen te drukken maar onzeker of dit zou lukken. Boekbinderslijm. Quote Link to comment
Recommended Posts