Waldorf Posted July 20 Share Posted July 20 Ik heb daar moeite mee, vooruit kijken. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted August 16 Author Share Posted August 16 De toekomst wordt uiteindelijk het heden, maar het verleden zal altijd het verleden blijven. Quote Link to comment
TDPB Posted August 16 Share Posted August 16 Alles wordt ooit het verleden. We leven in ouderwetse tijden. Quote Link to comment
cinco Posted September 19 Author Share Posted September 19 Morgen is de dag waarop vandaag gisteren wordt. Quote Link to comment
Air Posted September 19 Share Posted September 19 Is een Liedje gezongen door Annie… Quote . Link to comment
cinco Posted 16 hours ago Author Share Posted 16 hours ago Morgen raak je de dag van vandaag kwijt. Quote Link to comment
cartoonesk Posted 16 hours ago Share Posted 16 hours ago Op een t-shirt dat ik had :Â "Morgen ga ik het maken, vandaag zie ik het niet meer zitten." Quote Link to comment
Peter Motte Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago KBC, de bank, wil vanaf volgend jaar geen gepersonaliseerde overschrijvingsformulieren meer maken. Weer een besparing waarmee ze ons willen dwingen alles online te doen. Ik ben pas dit jaar bij die bank gegaan. Ik zal in de loop van volgend jaar al vertrekken. Je moet het maar eens meemaken dat je twee weken zonder internetverbinding zit wegens een domme fout van je internetprovider. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
TDPB Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago 18 minuten geleden, Peter Motte zei: KBC, de bank, wil vanaf volgend jaar geen gepersonaliseerde overschrijvingsformulieren meer maken. Weer een besparing waarmee ze ons willen dwingen alles online te doen. Ik ben pas dit jaar bij die bank gegaan. Ik zal in de loop van volgend jaar al vertrekken. Je moet het maar eens meemaken dat je twee weken zonder internetverbinding zit wegens een domme fout van je internetprovider. Dan vul je die formulieren toch gewoon met de hand in? Quote Link to comment
Peter Motte Posted 12 hours ago Share Posted 12 hours ago Ja, maar je merkt dat het gewoon een truc is om de mensen naar online betalen te dwingen. Geleidelijk bouwen ze dat af. Ze maken het telkens net iets moeilijker, zodat er telkens wat mensen wegvallen, zodat ze dan weer iets kunnen schrappen "omdat het niet veel meer wordt gebruikt". De volgende stap is dat ze geen formulieren meer willen geven, "want ze worden niet veel meer gevraagd", en je moet dan naar het loket gaan. De volgende stap is dan dat ze het loket sluiten, "want er gaan niet veel mensen meer naartoe". En zo zijn ze al jaren bezig. En dat je daardoor allerlei moeilijkheden krijgt - want computers zijn niet foutloos, vandaag was er alweer een ddos-aanval - kan de managers niet schelen, want het bedrijf kan besparen en dus extra winst maken. Maar die extra winst kost de gebruiker extra, want hij moet die computers in orde houden. Veel mensen zullen pas in 2025 merken wat het betekent, als MS Windows 10 niet meer wil ondersteunen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Waldorf Posted 11 hours ago Share Posted 11 hours ago Mijn God, Motte. Word je zelf niet moe van dat eindeloze gezeur over je bankzaken? Als je, om wat voor principiële reden ook niet mee wil, moet je aanvaarden dat je de moeilijke weg kiest. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago Ik kies helemaal geen moeilijke weg. Zij maken de normale weg voortdurend moeilijker. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
SPeeDy Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Peter Motte Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago Over de prijs van het glas wordt niets gezegd. :) Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts