Ga naar inhoud

Uitgeverij Medusa


Recommended Posts

Kan iemand mij een email adres van hen bezorgen? Het email adres te vinden op hun site info@uitgeverijmedusa.be werkt niet, :e009:

 

Technisch is het correct en werkt het. Zie bv de site http://www.verifyemailaddress.org/ . Maar dat zegt niet of de account ook uitgelezen wordt. 

 

Volgens de gouden gids hebben ze ook nog het adres uitgeverij.medusa@hotmail.com . Er staat ook nog een telefoonnummer bij.

Link naar reactie
Gast Natte aap

vroeger kwam Eddy (van Medusa) hier af en toe nog wel eens een keertje langs, maar het is nu toch ook al lang geleden dat ik hem hier op de reep gezien heb.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Aankondiging

 

Enkele weken geleden hebben wij de weloverwogen beslissing genomen om samen uit Uitgeverij Medusa te stappen.

Dit betekent concreet dat Eddy Crauwels op dit moment alleen zaakvoerder is geworden van het bedrijf.

Voor alle informatie met betrekking tot Medusa kan U dus voortaan niet meer bij ons terecht.

Wij wensen Eddy alle succes bij het verder uitbouwen van het fonds.

 

Alex en Claudia De Meester

Stripwinkel Alex 

Link naar reactie

Ben benieuwd naar de eventuele gevolgen hiervan...

Hoop het niet want ik ben echt wel een fan van deze uitgeverij.

Belangerijk in deze is natuurlijk de vraag wie de drijvende kracht was? Stripwinkel Alex of Eddy? Met andere woorden is Eddy in staat om een constante en economisch sterke uitgeverij te runnen? Afwachten, ik wens hem veel succes!

Link naar reactie

Ken Broeders laat op FB het volgende weten:

 

"Door omstandigheden weg bij Medusa.

Nieuwe avonturen tegemoet.

Geen nood. Apostata heeft een andere uitgever.

Niet slecht voor een kluizenaar."

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
Gast Natte aap

 

Ook dat deze uitgever in de toekomst wellicht meer op beurzen zal staan.

 

niet dat ik pretendeer ook maar iéts te weten over Medusa, maar misschien willen sommige uitgeverijen niet op beurzen staan omdat ze dan in concurrentie treden met de stripwinkels die hun product verkoopt? Als je het op een beurs gekocht hebt met een dedi, ga je het niet meer in de winkel kopen ...

Link naar reactie
Gast Natte aap

Of je koopt 1 deel bij de uitgever voor bijvoorbeeld een dédi en vervolledigt je serie bij de plaatselijke stripboer.

 

da's altijd een optie natuurlijk. dat uitgeverijen enkel met deel 1 op een beurs gaan staan.

Of per beurs samenwerken met een stripwinkel uit die gemeente. de uitgeverij zorgt voor de tekenaar en de stripwinkel bemant de stand en de winst wordt gedeeld. Zoiets ...

 

anyway, het is al zo moeilijk voor stripwinkels en uitgeverijen dat ze onderling ook niet nog eens in concurrentie willen treden natuurlijk.

Link naar reactie

De eerstvolgende albums in september en oktober worden Godenschemering 0, Châteaux Bordeaux 4, Re-Mind 4 (laatste deel), Frank Lincoln 6 (laatste deel) en DownUnder 2. En daarna zien we wel wat november/december brengt. Nog meer vervolgen allicht.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Welke andere info hebben jullie nog nodig eigenlijk? Andere vervolgen zullen wel in de maanden na september en oktober verschijnen. Niet alles ineens graag.

 

eh ... mja ... geen eigenlijk, maar ik probeerde Eddy terug naar de reep te lokken :D

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, Eddy wist wel leven in de brouwerij te brengen. Nu is het enkel een lauwe stroom aan steriele berichtjes aangaande nieuwe stripaankopen en een occasioneel doorgezakt schapje van een Billy boekenrek.

Yawn.

Link naar reactie

Ja, Eddy wist wel leven in de brouwerij te brengen. Nu is het enkel een lauwe stroom aan steriele berichtjes aangaande nieuwe stripaankopen en een occasioneel doorgezakt schapje van een Billy boekenrek.

 

Yawn.

 

Verander de wereld, begin bij jezelf.  :e002:  Ik schrijf van iedere strip die ik lees een kort besprekinkje.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Uit reacties van anderen had ik geleerd dat de interventies van Eddy hen integendeel aanspoorden om principieel géén strip van Medusa te kopen.

 

mja, Eddy neemt inderdaad geen blad voor de mond, dat apprecieer ik wel bij die man. Hij durft wel dingen zeggen die anderen alleen denken.

 

Tja, uit principe geen producten kopen, daar ben ik meestal wel een voorstander van als dat gaat over ethische kwesties (ganzenlever, McDo, ...) of bedenkelijke politieke ideeën (Miller, etc ...). Maar vanwege een uitgever die dingen in vraag durft te stellen, daar heb ik nog niet aan gedacht :D Nu goed, chaqu'un sons chaqu'un, nietwaar?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...