linthout Geplaatst: 22 juli Share Geplaatst: 22 juli Ik zoek zowat alles van Astro City. Ik ben indertijd zo dom geweest om deze reeks te verwijderen uit mijn verzameling. Ondertussen kan ik er zeer moeilijk aan uit wat er precies allemaal bestaat en welke overlappingen er zijn in de bundelingen. Maar goed, wie een collectie of een deel van een collectie te koop of te ruil heeft: ik heb interesse. Koen Claeys 1 Quote Link naar reactie
Neat Stuff Geplaatst: 6 september Share Geplaatst: 6 september Op 22/7/2024 om 10:24, linthout zei: Ik zoek zowat alles van Astro City. Ik ben indertijd zo dom geweest om deze reeks te verwijderen uit mijn verzameling. Ondertussen kan ik er zeer moeilijk aan uit wat er precies allemaal bestaat en welke overlappingen er zijn in de bundelingen. Maar goed, wie een collectie of een deel van een collectie te koop of te ruil heeft: ik heb interesse. Een wat late reactie en misschien niet meer nodig. Astro City wordt momenteel heruitgegeven in zogenaamde Metrobook editions. Daar zijn er nu 5 van verschenen. Ik denk dat dit de makkelijkste manier is om ze weer aan je verzameling toe te voegen. Als eventueel alternatief komt er dit jaar ook nog de Opus editie uit, een bijna 1200 pagina's dikke omnibus in hardcover. BobFish 1 Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 6 september Auteur Share Geplaatst: 6 september Dank u! Ik heb die metrobooks inderdaad gekocht. Heb ik nu alles? Quote Link naar reactie
Neat Stuff Geplaatst: 6 september Share Geplaatst: 6 september 1 uur terug, linthout zei: Dank u! Ik heb die metrobooks inderdaad gekocht. Heb ik nu alles? Nope. Er komt nog een boek 6. Dat zou dan alles moeten zijn. BobFish 1 Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 6 september Auteur Share Geplaatst: 6 september Dat dacht ik al. Dank u voor de info. Quote Link naar reactie
JPAR Geplaatst: 6 september Share Geplaatst: 6 september 7 uren geleden, Neat Stuff zei: Een wat late reactie en misschien niet meer nodig. Astro City wordt momenteel heruitgegeven in zogenaamde Metrobook editions. Daar zijn er nu 5 van verschenen. Ik denk dat dit de makkelijkste manier is om ze weer aan je verzameling toe te voegen. Als eventueel alternatief komt er dit jaar ook nog de Opus editie uit, een bijna 1200 pagina's dikke omnibus in hardcover. @Neat Stuff Bjorn, in die opus edition zit alles toch? Quote Link naar reactie
Neat Stuff Geplaatst: 7 september Share Geplaatst: 7 september 9 uren geleden, JPAR zei: @Neat Stuff Bjorn, in die opus edition zit alles toch? Nope. Dit is slechts het eerste deel geloof ik. BobFish 1 Quote Link naar reactie
JPAR Geplaatst: 7 september Share Geplaatst: 7 september 54 minuten geleden, Neat Stuff zei: Nope. Dit is slechts het eerste deel geloof ik. Oh, dat wordt dan een hele dure exercitie om alles op die manier compleet te krijgen. Quote Link naar reactie
Recommended Posts