Ambreville Posted July 23 Share Posted July 23 Vraag 2, digitale euh reviewexemplaren. Quote Link to comment
Waldorf Posted July 24 Share Posted July 24 Ik lees er minder. Nu ben ik op reis en ik kom verdorie zelfs bijna niet tot lezen. Wel al veel gewandeld, en enkele strips gekocht. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
eriktex Posted July 24 Share Posted July 24 Meer. Zojuist Atom Agency (1+2) voor het eerst herlezen. Eeuwig zonde dat deze reeks gesneuveld lijkt ten faveure van Robbedoes… Next: Joris Jasper Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Veto Posted July 24 Share Posted July 24 Ik HERlees vooral tijdens de zomervakantie. Als leerkracht heb ik dan ook iets meer tijd hiervoor tijdens juli en augustus. Tijdens het schooljaar lees ik ook best veel maar dan vooral mijn (wekelijkse) nieuwe aankopen. De voorbije drie weken alle albums herlezen van: - De Dwaze Monnik - De werelden van Thorgal: Wolvin - De Engelsman die niet van wapens houdt - De theorie van de zandkorrel - Schatjes (Silvester) - In de schaduwen (tweeluik Vrije Vlucht) - Amoras (1ste cyclus) - Het Kristallen Zwaard - Centaurus - 't Prinske - Herinneringen (Taniguchi) Liggen ook al zeker op een 'herlezing' te wachten in de nabije toekomst: - De Oorlog van de Sambers - Titeuf Air 1 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
cinco Posted July 24 Author Share Posted July 24 1 minuut geleden, Veto zei: Liggen ook al zeker op een 'herlezing' te wachten in de nabije toekomst: - De Oorlog van de Sambers één van mijn all time faves Veto 1 Quote Link to comment
Recommended Posts