Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Gast Natte aap

Weet wat je in huis haalt !

En waar je aan begint... :P

 

als er geen voetbal is, is mijn vrouw redelijk timide en is er geen reden om Koen uit te nodigen om naar mevrouw aap te kijken. Aangezien er ten huize aap ook geen (voet)bal op tv te zien is, heeft het weinig zin om Koen dan uit te nodigen om naar mevrouw aap te kijken. Dan komt ie maar naar stripfestivals op zondag. Dan is mevrouw aap er wel eens bij, op zaterdag bijna nooit.

Link naar reactie

Koen zegt altijd dattie naar stripfestivals gaat om dan vervolgens met een slap excuus toch maar niet te gaan. De enige keer dat ik hem zag was jaren geleden in Breda. Hij droeg een baard en was net als zijn baardmaatje Bazarov zeer timide. Om nu te zeggen dat er een goed gesprek met koen op eeen stripbeurs te voeren is..... 

Link naar reactie
Gast Natte aap

Jaja, je mag zoveel over mevrouw aap praten als je wil, meneer aap, maar zolang wij geen foto's gezien hebben geloven we er niks van!

 

mag ik je er wel op wijzen dat het vooral de anderen zijn die de esthetische kwaliteiten van mevrouw aap roemen. Dat ik haar de mooiste vrouw van de wereld vind, mag geen verrassing zijn, maar is uiteraard hoogst onbetrouwbaar en subjectief.  

Er is ook altijd nog de optie om naar en stripbeurs op zondag te komen en daar mevrouw aap in levende lijve te ontmoeten. Misschien mag je er zelfs mee op de foto, dat blijkt een zeer gewaardeerde activiteit te zijn :)

Link naar reactie
Gast Natte aap

Een uitstervend soort ?

 

zijn we niet allemaal een uitstervende soort? Over de timing spreek ik me dan niet uit, maar aan het huidige tempo zou het toch moeilijk zijn om er nog honderd jaar, als soort, bij te krijgen.

Link naar reactie

Er is ook altijd nog de optie om naar en stripbeurs op zondag te komen en daar mevrouw aap in levende lijve te ontmoeten. Misschien mag je er zelfs mee op de foto, dat blijkt een zeer gewaardeerde activiteit te zijn :)

 

Moet je daarvoor een strip of een bonnetje kopen?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Mmm als de Rode Duivels bij de laatste 8 geraken, dan spelen ze om 18.00 uur tegen Argentinië. En op datzelfde moment is er Triggerfinger op Werchter. Ik ben al blij dat het niet tijdens Pearl Jam is dat ze spelen  :e005: .

 

File under "hypothetisch Luxe-probleem" 

 

dang, ik heb ook ooit eens een WK wedstrijd op werchter gezien. In mijn herinnering was dat de memorabele Argentinië-Nederland met dat prachtig doelpunt van Bergkamp, maar ik ben niet helemaal zeker dat het die match was.

 

triggerfinger? allez gij :D

Link naar reactie

Mmm als de Rode Duivels bij de laatste 8 geraken, dan spelen ze om 18.00 uur tegen Argentinië. En op datzelfde moment is er Triggerfinger op Werchter. Ik ben al blij dat het niet tijdens Pearl Jam is dat ze spelen  :e005: .

 

File under "hypothetisch Luxe-probleem" 

 

Bedoel je dan dat Triggerfinger niet naar de Rode Duivels gaat kijken? Wat een landverrader die Ruben Block :e006:

Link naar reactie

Bedoel je dan dat Triggerfinger niet naar de Rode Duivels gaat kijken? Wat een landverrader die Ruben Block :e006:

 

Triggerfinger speelt de zaterdag om 18.00 uur op het hoofdpodium in Werchter. De Rode Duivels op hetzelfde uur hun match tegen Argentinië. Misschien kunnen ze een scherm zetten in de Barn ( 15.000 man) en het programma er verlaten. Een vrijblijvende tip zodat de Pixies na Pearl Jam ten dans spelen :-)

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Felecitationes voor Nederland. Zo zie je maar hoe belangrijk goeie aanvallers zijn. Die eerste goal van Van Persie was wereldklasse.

 

Maar Spanje zeg, wat een verdediging. En met een bejaarde Casillias die zelfs bij zijn eigen club niet meer mag spelen.

 

Nu nog eens zien wat Duitsland doet.

Link naar reactie
Gast Natte aap

ik heb de samenvatting eens bekeken. Dat was inderdaad erg slecht van Spanje. Een beetje het Frankrijk syndroom. Wereldkampioen en dan terug als een pudding in elkaar (ok, niet helemaal correct, maar toch :) ).

Zeer onterechte strafschop. Dat vind ik nu eens echt onsportief voetbal. De tackle was zuiver en de Spanjaard moet zich nog haasten om zijn voet achteruit te gooien tot bij dinges. (hoe heet ie?)

Mourinho had dan toch gelijk toen ie Casillias op de bank zette maar een mens vraagt zich af wie die Torres allemaal moet pijpen om in die grote ploegen te mogen blijven spelen.

5-1 zeg. Maar helaas komt de overwinning vier jaar te laat. Het had van mij nu 1-4 mogen zijn en vier jaar geleden eentje er bij :)

Link naar reactie

Mochten de Belgen er niks van bakken, dan heb ik gisteren toch al vijf keer kunnen juichen :) en nog enkele keren kunnen opveren, want het kon evengoed 1-6 of 7 geweest zijn. Die tweede helft was wereldkampioen klasse !

Ik volg de Nederlanders altijd met evenveel enthousiasme als de Rode Duivels. Maar de match van vier jaar geleden, had ik blijkbaar uit mijn geheugen gewist.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...