Ga naar inhoud

Dutch Comic Con 28 & 29 Maart 2015


Imajica

Recommended Posts

stel dat een bekende soapie komt die worden meestal gezien als b acteurs

ik zou echt niet weten waarom ik voor een hand tekening 20 euro of meer zou moeten betalen :e005:

als iemand anders dat wel doet moeten ze zelf weten

ik vind dat niet zuur

als je een tekening krijgt en daar voor bijv 10 euro betaald of voor een echte topper iets meer vind ik het anders

maar voor simpele foto of handtekening nee

Link naar reactie

Ik weet dat handtekeningen big business is en nog meer verzameld wordt dan dedies van tekenaars. 

Wellicht is dit in Nederland iets minder, maar kijk eens naar de rest van de wereld !!

Gezien de verwachte opkomst voor DDC denk ik dat er meer liefhebbers zijn van televisie (in de breedste zin) dan van de getekende kunst.

 

Er komen tekenaars en daarom verdient het zeker dat het festival op dit forum vermeld wordt.

Snap dat de afzeggingen een teleurgesteld gevoel geeft voor een groot aantal mensen. Maar geef het een kans!

Ben zelf uitgenodigd als guest en zal zaterdag zeker even gaan kijken :e005:

Link naar reactie

Maak er met zijn allen gewoon een gezellig weekend van! Natuurlijk zullen er na deze eerste keer verbeterpunten zijn, maar met de juiste inzet en organisatie kan dit toch een mooie beurs in het voorjaar worden, waar inderdaad hopelijk ook eens een ander publiek met strips en comics wordt geconfronteerd.

Link naar reactie

I know

 

Daar komt het volgende 'schandaal' dan weer bij

 

http://www.retecool.com/brekend-dutch-comic-scam/

 

Klote dat het zo moet gaan. Maar ik denk dat DCC evenzogoed een lekker feestje wordt. Dit soort berichtgeving -indien waar- komt te laat en -indien gelogen- komt te laat.

En meer mensen die dit soort berichten NIET lezen, dan wel

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Maar ik denk dat DCC evenzogoed een lekker feestje wordt. Dit soort berichtgeving -indien waar- komt te laat en -indien gelogen- komt te laat.

Tja, iedereen heeft de kaartjes al gekocht of het standgeld betaald, dus het zal inderdaad niet veel meer uitmaken.

 

Het staat ook op de site van de jaarbeurs, dus we zullen in ieder geval wel naar binnen mogen.

Link naar reactie

Zit Dutch Comic Con zwaar in de problemen? :

http://www.brainfreeze.be/2015/03/19/zit-dutch-comic-con-zwaar-in-de-problemen/

(de commentaren spreken ook boekdelen)

 

Ziet eruit als een moddergevecht dat in de openbaarheid wordt uitgevochten. Krijg ik persoonlijk een vieze smaak van in de mond.

Maandag 30 maart kunnen we evalueren of deze beurs een succes is geworden en een blijvertje is.

Link naar reactie

Er lijken wel nogal wat gekende mensen met modder te gooien of zich te distanciëren van de organisatie.

Desalniettemin wens ik Nederland ook een geslaagde geeky beurs à la F.A.C.T.S. toe. Men is misschien wel te ambitieus willen starten.  

 

"Gekende" mensen zeggen me helemaal niets. Als ze een zakelijk conflict met elkaar hebben moeten ze dat via advocaten en rechters oplossen.

En niet via de digitale schandpaal. 

Link naar reactie

Jongens, wat is dit voor gezeur......Gerben Valkema en Old-school-toys......daar ligt toch helemaal niemand wakker van...who cares.

Ik heb wel grotere afmeldingen gezien bij alle jaarlijks terugkerende beurzen......die kan ik ook wel allemaal gaan opnoemen.....

 

Het is dichtbij, goed bereikbaar en een grote lijst acteurs/actrices, ik zag er zelfs een aantal extra bijstaan.

En is het niks, dan zien we dat wel....nogmaals, misschien worden we nog verrast (hopelijk in positieve zin...hahaha).

 

En page 3 girl number one komt........

Link naar reactie

Ik snaai wel een tafel extra dankzij die afmeldingen ;)  We hebben in ieder geval een beste stapel bij ons van Tiwary's De Vijfde Beatle die ik persoonlijk allemaal van de hand wil doen. Samen met nog enkele verrassingen en een deel van onze back catalogue is het mijn doel om:

 

1. waanzinnig veel pret te hebben

2. hopelijk veel lezers te ontmoeten en te spreken

3. de beste verkoop op een beurs ooit voor RW te hebben

 

(en oh ja, voor mijn collega in Italie een foto van Samantha Fox :) )

Link naar reactie

Ik snaai wel een tafel extra dankzij die afmeldingen ;)  We hebben in ieder geval een beste stapel bij ons van Tiwary's De Vijfde Beatle die ik persoonlijk allemaal van de hand wil doen. Samen met nog enkele verrassingen en een deel van onze back catalogue is het mijn doel om:

 

 

De plattegrond staat nu op de site.

Welk stand nummer hebben jullie?

 

 

Uitgaande van genoemde bezoekers aantallen van 20 tot 30.000 mensen.

Passen er wel 10.000 in de hallen tijdens de eerste dag?

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Ik heb wel grotere afmeldingen gezien bij alle jaarlijks terugkerende beurzen...

 

Afmeldingen heb je altijd. Deadlines, ziekte en "echt" werk zijn bijvoorbeeld (terecht) algemeen geaccepteerde redenen voor afmeldingen. Een slechte organisatie echter niet. En daar lijkt DCC de schijn tegen te hebben. Ik oordeel pas na het evenement, maar er is weer een hoofdgast die zegt waarschijnlijk niet te komen. En aangezien zij er geen reden bijzet, ben ik geneigd te denken dat er weer organisatorische redenen achter zitten...

 

https://www.facebook.com/caitylotz

Link naar reactie
Gast Stripsmagazijn

Vrijkaartjes te verdienen tijdens Dutch Comic Con 28&29 maart voor de 1e Gooische Stripbeurs.

Maak een selfie bij stand 152 met onze banner, post deze met link of tag op je social media account(s) en ontvang direct als eerste een vrijkaartje voor 6 of 7 juni.

Link naar reactie

Van Dark Dragons facebook:

"Komend weekend is de Dutch Comic Con. Speciaal voor deze gelegenheid bundelen we onze krachten samen met uitgeverij Silvester. Je vind onze gezamenlijke stand in de grote hal. En let op! De eerste 50 klanten die t.w.v. €50,00 aan strips kopen, krijgen een goed gevulde goodie bag t.w.v. €100,00.

En belangrijker nog: Mike S. Miller (Game of Thrones), Charlie Adlard (Walking Dead) & Mark de Jonge (MICKEY MOUSE) komen bij ons signeren." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...