WVlieg Posted August 8, 2024 Posted August 8, 2024 Om niet telkens een nieuw topic te moeten openen wanneer ik iets teken wat niet in mijn vorige topics past heb ik deze topic geopend.(Oeps, dan toch weer een nieuw topic geopend). Hierin ga ik al mijn werkjes, projectjes en een kijk achter de schermen plaatsen. We beginnen alvast met deze boer (tekening is nog niet helemaal klaar, de achtergrond moet er nog bij, maar toon later nog wel de verdere vorderingen) CBP2 and Lestat 2 Quote
WVlieg Posted August 9, 2024 Author Posted August 9, 2024 Tekening ingekleurd en ook nog een gans er bijgeplaatst. Heb uiteindelijk beslist om gewoon een zwarte band als achtergrond te doen en het zo te laten. CBP2 and Air 1 1 Quote
WVlieg Posted August 11, 2024 Author Posted August 11, 2024 Schetsjes tijdens 't ontwerpen van Boer Zjuul. (Uit m'n schetsboek.) Air 1 Quote
WVlieg Posted August 18, 2024 Author Posted August 18, 2024 Ontwerpje voor de vrouw van Boer Zjuul:Rosa Air 1 Quote
WVlieg Posted August 29, 2024 Author Posted August 29, 2024 Boer Zjuul, Rosa, Modest en de Facteur. Quote
WVlieg Posted September 6, 2024 Author Posted September 6, 2024 Print A5 formaat. 30 stuks,genummerd, 2 euro/stuk. Zondag bij mij te verkrijgen op AalstStript! Evenals ter plaatste getekende zwart-wit prent van 1 van de personages op A5, 1 euro/stuk CBP2 and Lestat 2 Quote
WVlieg Posted September 8, 2024 Author Posted September 8, 2024 Enkele tekeningen die ik op AalstStript! gemaakt heb: fazerco, Air and Lestat 2 1 Quote
WVlieg Posted September 19, 2024 Author Posted September 19, 2024 Plaatje uit het 1ste verhaaltje Indringer, wat wrs ook de albumtitel zal worden. In het 1ste album zullen verschillende korte verhalen staan met een rode draad in. In het 1ste verhaal draait alles rond deze caravan. Maar wat daar mee aan de hand is, dat kom je in het verhaal te weten Quote
WVlieg Posted September 22, 2024 Author Posted September 22, 2024 Strook 2 (tekst komt er later nog bij) CBP2 and Air 2 Quote
WVlieg Posted October 1, 2024 Author Posted October 1, 2024 Verstripping/Portretje van Staf Coppens (bekend van de tv) Lestat 1 Quote
WVlieg Posted October 3, 2024 Author Posted October 3, 2024 Staf nog een beetje aangepast en ook zijn broer Mathias er eens bijgetekend. Quote
WVlieg Posted November 27, 2024 Author Posted November 27, 2024 Mogelijks een nieuw figuurtje waar ik iets mee zal gaan doen. De onderste tekening zal normaal gebruikt worden als kerst-nieuwjaarskaart. Deze zal ik weldra inkleuren. fazerco and Lestat 2 Quote
WVlieg Posted December 17, 2024 Author Posted December 17, 2024 Zijn deze bij iemand bekend? SPeeDy 1 Quote
WVlieg Posted December 18, 2024 Author Posted December 18, 2024 10 minuten geleden, Yncke zei: Jeanine De Bolle en Octaaf? Goeie gok, maar het zijn Jef en Jeanne van de Kotmadam Quote
WVlieg Posted January 29 Author Posted January 29 Een figuurtje uit de strip waar ik momenteel mee bezig ben. Hier is Ritchie, de Rat. fantasiooo, Lestat, Yncke and 1 other 4 Quote
WVlieg Posted February 15 Author Posted February 15 De eerste strook van Prinses Liberty, album1. Momenteel ook bezig met deze in te kleuren. Wanneer die klaar is post ik het hier ook wel eens. Yncke, Lestat and fazerco 3 Quote
WVlieg Posted February 19 Author Posted February 19 Ziezo... De kleuren staan er op... Lestat, Yncke and CBP2 3 Quote
Yncke Posted February 19 Posted February 19 Toffe kleurkeuze, dat paars is onverwacht maar het werkt wel. Quote yncke.be
SPeeDy Posted February 19 Posted February 19 Vraagje: weet je dat je tekeningen allemaal een zekere “scheefheid” hebben? Is dat bewust zo, heeft dat een reden? Onbedoeld grappig neveneffect van je kasteel: die 2 torentjes naast de toren in het midden lijken erop of dat ze wat leven en een grote mond trekken. Ik vind dat leuk . Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
WVlieg Posted February 19 Author Posted February 19 2 uren geleden, Yncke zei: Toffe kleurkeuze, dat paars is onverwacht maar het werkt wel. Is om beetje fantasy-sprookjeswereld te creëren dat ik voor een kasteel met paarse kleurtjes heb gekozen Quote
WVlieg Posted February 19 Author Posted February 19 2 uren geleden, SPeeDy zei: Vraagje: weet je dat je tekeningen allemaal een zekere “scheefheid” hebben? Is dat bewust zo, heeft dat een reden? Onbedoeld grappig neveneffect van je kasteel: die 2 torentjes naast de toren in het midden lijken erop of dat ze wat leven en een grote mond trekken. Ik vind dat leuk . Om een antwoord te geven, das zeker niet bewust gedaan zo. Denk dat 't beetje mijn stijl is En die torentjes was me zelf nog niet opgevallen, maar is wel een fijn onbewust effectje Brengt 't kasteel zo ook wat meer tot leven Quote
WVlieg Posted April 25 Author Posted April 25 Het begin van een nieuw verhaal. Weldra meer... Lestat and CBP2 2 Quote
Recommended Posts