WVlieg Posted August 8 Share Posted August 8 Om niet telkens een nieuw topic te moeten openen wanneer ik iets teken wat niet in mijn vorige topics past heb ik deze topic geopend.(Oeps, dan toch weer een nieuw topic geopend). Hierin ga ik al mijn werkjes, projectjes en een kijk achter de schermen plaatsen.  We beginnen alvast met deze boer (tekening is nog niet helemaal klaar, de achtergrond moet er nog bij, maar toon later nog wel de verdere vorderingen)   Lestat 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted August 9 Author Share Posted August 9 Tekening ingekleurd en ook nog een gans er bijgeplaatst. Heb uiteindelijk beslist om gewoon een zwarte band als achtergrond te doen en het zo te laten. Air 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted August 11 Author Share Posted August 11 Schetsjes tijdens 't ontwerpen van Boer Zjuul. (Uit m'n schetsboek.)Â Air 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted August 18 Author Share Posted August 18 Ontwerpje voor de vrouw van Boer Zjuul:Rosa Air 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted August 23 Author Share Posted August 23 Openingsplaatje Air and Lestat 2 Quote Link to comment
WVlieg Posted August 29 Author Share Posted August 29 Boer Zjuul, Rosa, Modest en de Facteur.  Quote Link to comment
WVlieg Posted September 6 Author Share Posted September 6 Print A5 formaat. 30 stuks,genummerd, 2 euro/stuk. Zondag bij mij te verkrijgen op AalstStript! Evenals ter plaatste getekende zwart-wit prent van 1 van de personages op A5, 1 euro/stuk Lestat 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted September 8 Author Share Posted September 8 Enkele tekeningen die ik op AalstStript! gemaakt heb: Lestat, Air and fazerco 2 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted September 19 Author Share Posted September 19 Plaatje uit het 1ste verhaaltje Indringer, wat wrs ook de albumtitel zal worden. In het 1ste album zullen verschillende korte verhalen staan met een rode draad in. In het 1ste verhaal draait alles rond deze caravan. Maar wat daar mee aan de hand is, dat kom je in het verhaal te weten Quote Link to comment
WVlieg Posted September 22 Author Share Posted September 22 Strook 2 (tekst komt er later nog bij)Â Air 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted Tuesday at 09:18 PM Author Share Posted Tuesday at 09:18 PM Verstripping/Portretje van Staf Coppens (bekend van de tv)Â Lestat 1 Quote Link to comment
WVlieg Posted Thursday at 09:20 PM Author Share Posted Thursday at 09:20 PM Staf nog een beetje aangepast en ook zijn broer Mathias er eens bijgetekend. Quote Link to comment
Recommended Posts