Jump to content

Warren Publishing

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Redacteur Bill Dubay was een kennis van mij. Ik kwam een keer bij hem thuis in Hollywood en zijn huis hing vol met originelen van Corben, Frazetta, Eisner en nog veel meer....Allemaal van de tijd van Warren. Ik kreeg er een voor een symbolische prijs en kocht er ook een maar had geen geld mee. Geen probleem zei hij: ik kom wel naar Lokeren om mijn geld ! En dat deed hij !

Op 24/8/2024 om 21:45, linthout zei:

Redacteur Bill Dubay was een kennis van mij. Ik kwam een keer bij hem thuis in Hollywood en zijn huis hing vol met originelen van Corben, Frazetta, Eisner en nog veel meer....Allemaal van de tijd van Warren. Ik kreeg er een voor een symbolische prijs en kocht er ook een maar had geen geld mee. Geen probleem zei hij: ik kom wel naar Lokeren om mijn geld ! En dat deed hij !

En op welke tekenaar (s) liet u uw oog vallen, en mocht ( en ) mee naar Lokeren.

10 uren geleden, Rataplan zei:

Feitelijk zou dit  in een nieuw topic moeten, maar gezien een boel illustratoren die uitgegeven werden bij warren Publishing ook actief waren bij witzend...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Witzend

Hoi Rataplan, ik adviseer je het boek over Wallace Wood "Against the grain : Mad artiest "  te lezen, hierin worden

alle causale verbanden naast elkaar gelegd, en krijg je een inkijk in de verhoudingen van het toenmalige Comic

gebeuren ( en dat was niet altijd fraai ! )