Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Wat is het verschil tussen Westhoek en West Vlaanderen ? Is de westhoek het meest westerse west vlaanderen ?

 

Er wonen trouwens wel veel repers in west vlaanderen, is west vlaanderen gekend om zijn stripliefhebbers ? vragen vragen vragen.

 

De Westhoek op Wikipedia. West-Vlaanderen is een provincie, ik woon nog in zone Brugge.

 

In tegenstelling tot wat men in andere provincies beweert, is de gemiddelde jonge West-Vlaming een zeer intelligent persoon. Intelligente personen lezen veel, waaronder strips...

 

Bewoners van andere provincies mogen hier gerust op reageren. Zeker als het Antwerpenaars zijn.

Link naar reactie

Sneeuw is niet onnozel :).

Sneeuw is mooi en gezellig, en je kan er leuke dingen mee doen..

 

DSC06083.jpg

Dat is de voordeur van de niet geliefde buurvrouw van een vriend van ons :D.

 

Wat een tuig, als ik die buurvrouw was geweest (dus een niet zo aardige buurman) had ik direkt een dubbelloops geweer gepakt (die producten zijn in Belgie vrijelijk te koop, heb ik me laten vertellen) en dat uitvaagsel een fikse lading hagel in de stoere billen geschoten !

Link naar reactie

Wat een tuig, als ik die buurvrouw was geweest (dus een niet zo aardige buurman) had ik direkt een dubbelloops geweer gepakt (die producten zijn in Belgie vrijelijk te koop, heb ik me laten vertellen) en dat uitvaagsel een fikse lading hagel in de stoere billen geschoten !

 

Maar wees toch niet zo chagrijing retep. Een paar dagen er tegen wateren, en ze kan weer naar buiten.

Daarbij, bij die vrijelijk te verkrijgen dubbelloops zit een handleiding waarin expliciet vermeld staat dat dat enkel op onschuldig wild mag gebruikt worden. Inbrekers, car-jackers, aanranders en buren vallen daar niet onder.

Link naar reactie

Is dat zo ? Ik dacht dat in Belgie niemand ooit nog naar de gevangenis moet, een mooie combinatie met ruim voorhanden zijnde FN producten !

En handleidingen als: stop uw hondje niet in de magnetron of schiet met dit schietgeweer niet op Skinny's maatjes, die gooi ik altijd direct in de oud papier mand !

Link naar reactie

Mo zeg! Weet je hoeveel werk dat was om die sneeuwpop te maken :).

 

En dat is toch vriendelijk van ons, om voor de buurvrouw een mooie sneeuwpop te maken B).

We hadden er zelfs een kaartje bij gedaan: "Fijne feestdagen, van de buren".

 

En daarbij, ze heeft het niet eens zelf weg gehaald.

Ze heeft onschuldige buurkinderen dat ding weg laten halen met kinderschepjes :mellow:.

 

Het is echt geen vriendelijke..

 

Iemand met een beetje gevoel voor humor kan daar toch mee lachen :D.

Link naar reactie

Wat een tuig, als ik die buurvrouw was geweest (dus een niet zo aardige buurman) had ik direkt een dubbelloops geweer gepakt (die producten zijn in Belgie vrijelijk te koop, heb ik me laten vertellen) en dat uitvaagsel een fikse lading hagel in de stoere billen geschoten !

 

Was het een schimmige Albanees die je dat heeft verteld?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...