Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Deze namiddag verder graven om een oude stenen afvoer die gebarsten is - met bijhorende ellende aangaande niet goed doorstromen van toilet en andere afvalwaters - bloot te leggen. En dan zien om dat eindje afvoerbuis te vervangen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 

Hoera! We hebben een barst. :e009:
Het vermoeden dat het een barst is en dat dit de verzakking van mijn koer veroorzaakt lijkt bij deze bevestigd. Holtes - weggespoelde aarde - rond de afvoerbuis en ook smurrie die in de omgeving van een aankoppeling en de barst, naar buiten komt wijzen ook hier in die richting.  Eens contact opnemen met mijn loodgieter.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Jij mankeert vijzen als je denkt dat ik gans mijn huis zal omdraaien en verbouwen terwijl enkele koude dagen kunnen vermeden worden met wat hout te stoken. Of andere conventionele verwarming.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het sneeuwt hier. En ik ben er vrij zeker van dat ik daarstraks een pinguin heb zien glijden door de straat...straks komen de ijsberen weer de vuilniszakken openscheuren. Ik eet nogal eens graag een stukje vis, ziet ge...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Warmtepompman pompt warmte op met buurman's geld. Zo is het wel makkelijk om de politiek correcte milieubewuste normie uit te hangen.
Als ge u Land Rovers kunt permitteren kunt ge diejen brol dat ze bij u in de grond komen stoppen ook zelf betalen.

 

:e011:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Zonder de ventilator is het wat aan de broeierige kant, daar wordt een mensch al eens dorstah van, dus drink ik ijsgekoeld vruchtensap. Maar om het te drinken op ideale temperatuur is een ventilator wel aangewezen. Enig minpuntje aan zo'n toestel is dat het niet enkel verfrist, maar ook luchtverplaatsing genereert. Wat dan weer de ideale drinktemperatuur niet ten goede komt. Vandaar wellicht een blokje hout in de haard...tenzij ik mij in de tuin installeer, dan kan er ook iets geroosterd worden boven het vuur...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
13 minutes ago, Waakwater said:

Gisteren las ik iets in de krant en ik dacht: misschien is kameraad Mauser ook gehandicapt. 

Mentaal of fysiek? Of beide?

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...