Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

 

2 hours ago, Waldorf said:

Ik geloof dat ik ga passen.

Vroegah...enkele jaren geleden en in het begin dat je hier op het forum kwam aanwaaien, had ik trouwens de indruk en ook wel het beeld van je, dat je eerder klassiek liberaal was...:e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Misschien. Maar da's toch wel de indruk die ik had toen Waldorf hier actief werd. Pro-argument: hij maakte er geen geheim van om met een Land Rover te rijden. Tweedens: zelfstandige, in de bouwsektor...nu niet direkt iets voor een groene papierschuiver.

Link naar reactie
28 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Den Duits is failliet! Enfin, Deutsche Bank toch.  Dat wordt weer: "betaleuh, pannekoek!"

Allez, 't is te zeggen, de rest van de bevolking. Ik niet.

Cafe Weltschmerz zeker bekeken Mauser ?, dit soort multimediaal platforms krijg je bij de VPRO niet meer te zien, dat is wat ik bedoel.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Yep. Ik zag gisteren Arno Wellens blinken met een CW aflevering in de youtube feed en dan moet ik dat gezien hebben.  Nu, de afgelopen paar maanden zijn er al een hoop video's verschenen omtrent het nakende failliet van DB en de crisis van 2020. Zowel in de crypto community als komende van grote hedgefund bedrijven en sommige vrije mark economen die hun kijk kunnen meegeven via diverse internetplatformen.

En inderdaad, dat is hetgeen je bitter weinig ziet bij de televisienetwerken/zenders. Ook bij de ietwat kleinere kanalen die pretenderen zich te richten op de meerwaardezoeker en de ietwat kritische kijker/burger die zich graag op de hoogte houdt van wat er allemaal gaande is in de wereld rondom hem/haar.

Je hebt wel nog zoiets als Tegenlicht maar het blijft wel magertjes.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...