cartoonesk Posted August 26 Share Posted August 26 Deze inspecteur lost de zaken wel eens op (behalve in de eerste film). Deze twee zijn in de prequel nog erger! Deze luitenant lost de zaken ook op maar je moet niet vragen hoe! Getekend zijn er ook nog zoals Tarzoon maar hij redt zijn Jane wel op tijd! Quote Link to comment
bouncer Posted August 26 Share Posted August 26 Dan wel in de zin van " geuzennaam". BobFish and cartoonesk 1 1 Quote Link to comment
TDPB Posted August 26 Share Posted August 26 1 uur terug, bouncer zei: Dan wel in de zin van " geuzennaam". Ik was vorige maand in Berlijn en zag dat die twee daar een museum hebben. Quote Link to comment
bouncer Posted August 26 Share Posted August 26 2 minuten geleden, TDPB zei: Ik was vorige maand in Berlijn en zag dat die twee daar een museum hebben. Het Bud Spencer museum !!, en waarom geen Terence Hill erbij ?, ben je nog wezen kijken Tom ? Quote Link to comment
TDPB Posted August 26 Share Posted August 26 41 minuten geleden, bouncer zei: Het Bud Spencer museum !!, en waarom geen Terence Hill erbij ?, ben je nog wezen kijken Tom ? het heet tegenwoordig Spence Hill world. Ik ben er verschillende keren gepasseerd, maar had geen zin om mijn geld daaraan te verspillen. Je zou het niet zeggen als je hem ziet, maar Bud Spencer heeft ooit nog twee keer meegedaan op de Olympische spelen als zwemmer. Quote Link to comment
TDPB Posted August 26 Share Posted August 26 en eerder dit jaar was ik in Budapest, en daar heeft Bud Spencer een standbeeld! Ze kennen hem daar blijkbaar onder zijn echte naam. Het rare is dat het citaat eronder toegeschreven wordt aan Terence Hill, wat dan wel weer een pseudoniem is. Quote Link to comment
bouncer Posted August 26 Share Posted August 26 8 minuten geleden, TDPB zei: het heet tegenwoordig Spence Hill world. Ik ben er verschillende keren gepasseerd, maar had geen zin om mijn geld daaraan te verspillen. Je zou het niet zeggen als je hem ziet, maar Bud Spencer heeft ooit nog twee keer meegedaan op de Olympische spelen als zwemmer. Ja, ik geloof het wel hoor ! Quote Link to comment
bouncer Posted August 26 Share Posted August 26 4 minuten geleden, TDPB zei: en eerder dit jaar was ik in Budapest, en daar heeft Bud Spencer een standbeeld! Ze kennen hem daar blijkbaar onder zijn echte naam. Het rare is dat het citaat eronder toegeschreven wordt aan Terence Hill, wat dan wel weer een pseudoniem is. Ach, nu we toch bezig zijn, standbeeld in Livorno. Quote Link to comment
TDPB Posted August 26 Share Posted August 26 53 minuten geleden, bouncer zei: Dat onderschrift moet dus eigenlijk "Carlo Pedersoli alias Bud Spencer" zijn. 48 minuten geleden, bouncer zei: Ach, nu we toch bezig zijn, standbeeld in Livorno. Dat is Bluto van Popeye bouncer 1 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted August 26 Share Posted August 26 Navin R. Johnson... Brick Tamland... Veel idioter komen ze niet... cartoonesk 1 Quote Link to comment
TDPB Posted August 26 Share Posted August 26 zowat ieder Will Ferrell-personage Quote Link to comment
Neat Stuff Posted August 26 Share Posted August 26 En natuurlijk Ashley J. Williams... Quote Link to comment
cartoonesk Posted Wednesday at 07:46 AM Author Share Posted Wednesday at 07:46 AM Commisaris Gibert in de Taxi-films. Quote Link to comment
cartoonesk Posted Wednesday at 09:13 AM Author Share Posted Wednesday at 09:13 AM Steve Martin in The Jerk. Quote Link to comment
Air Posted Wednesday at 09:58 AM Share Posted Wednesday at 09:58 AM Jon Heder in Napoleon Dynamite cartoonesk 1 Quote The windowlicker Link to comment
cartoonesk Posted Wednesday at 09:59 AM Author Share Posted Wednesday at 09:59 AM Wel een grappige film. Quote Link to comment
Recommended Posts