AHMO Posted August 27 Share Posted August 27 Ik ben nu op vakantie in de Veluwe. En we zijn gisteren in Garderen naar de zandsculpturen tentoonstelling gegaan. Erg leuk! De thema dit jaar is boeken en daar waren ook zandsculpturen van stripfiguren (Kuifje, Kapitein Rob, Douwe Dabbert etc...) bij, en als extra aankleding ook diorama's van Jan Jans en de kinderen , Smurfen, etc! Tot wanneer de tentoonstelling duurt... Dat weet ik niet dutch lines and Lestat 2 Quote Link to comment
AHMO Posted August 27 Author Share Posted August 27 Wat ik eerder al vertelde. Het gaat over boeken. Dus 90% over andere dingen Maar de andere zandsculpturen zijn ook een aanrader! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 30 Share Posted August 30 On 8/27/2024 at 9:29 PM, AHMO said: En we zijn gisteren in Garderen naar de zandsculpturen tentoonstelling gegaan. o ja, die hebben ik en mijn vrouw vorig jaar (geloof ik) gedaan. Die waren erg goed!!! Maar deze nieuwe voorstelling is nog leuker, zo te zien!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Recommended Posts