RobbieD Posted September 5 Share Posted September 5 Eind jaren 70 of uiterlijk begin jaren 80 heb ik een keer in een bibliotheek een stripboek gelezen en weet de titel niet meer. Ik weet alleen dat er een zwaar gebouwde bokser in voorkwam en een tengere jongen die een propeller petje op had. Kan iemand mij vertellen om welk stripboek het hier gaat ? Quote Link to comment
Rik Posted September 6 Share Posted September 6 9 uren geleden, RobbieD zei: Eind jaren 70 of uiterlijk begin jaren 80 heb ik een keer in een bibliotheek een stripboek gelezen en weet de titel niet meer. Ik weet alleen dat er een zwaar gebouwde bokser in voorkwam en een tengere jongen die een propeller petje op had. Kan iemand mij vertellen om welk stripboek het hier gaat ? Was het een humoristische strip met kinderen? Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Ambreville Posted September 6 Share Posted September 6 Ik moet ergens aan Berck/Lowietje denken maar ik vind geen cover. Quote Link to comment
Rik Posted September 6 Share Posted September 6 29 minuten geleden, Ambreville zei: Ik moet ergens aan Berck/Lowietje denken maar ik vind geen cover. Of deze van de Sliert. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
sporoi Posted September 6 Share Posted September 6 Ik dacht eerst aan Globul van Tibet, die verscheen in het weekblad Kuifje. Eén Franstalig album in 1979, en later nog een paar albums. Globul, een tengere jongen met een propellerhoed, en soms een jongeman als tegenspeler. Maar geen zwaar gebouwde bokser. Het zal het dus wel niet zijn. Quote Link to comment
RobbieD Posted September 7 Author Share Posted September 7 On 9/6/2024 at 8:22 AM, Rik said: Was het een humoristische strip met kinderen? nee, het was een strip waarin ook gevochten werd geloof ik door de bokser. Quote Link to comment
RobbieD Posted September 7 Author Share Posted September 7 On 9/6/2024 at 1:18 PM, Rik said: Of deze van de Sliert. deze serie is het niet Quote Link to comment
RobbieD Posted September 7 Author Share Posted September 7 21 hours ago, sporoi said: Ik dacht eerst aan Globul van Tibet, die verscheen in het weekblad Kuifje. Eén Franstalig album in 1979, en later nog een paar albums. Globul, een tengere jongen met een propellerhoed, en soms een jongeman als tegenspeler. Maar geen zwaar gebouwde bokser. Het zal het dus wel niet zijn. klopt, deze is het ook niet Quote Link to comment
RobbieD Posted September 7 Author Share Posted September 7 gaat om een soortgelijk petje Quote Link to comment
Recommended Posts