cinco Posted September 7 Share Posted September 7 Het is me nog al opgevallen dat er plots hopen (honderden) bezoekers gedurende exact dezelfde minuut allerhande topics aanklikken. Bots dus. Donderdag waren er ook een resem bots aanwezig die allemaal gelijktijdig de site bezochten. Daardoor dat het record van meeste online voor dit forum gesneuveld is, maar dus niet door mensen van vlees en bloed. Quote Link to comment
cinco Posted September 7 Author Share Posted September 7 Dit is wat ik bedoel. Allemaal bots die nu aanwezig zijn. BobFish 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 7 Share Posted September 7 Nee hoor, die mensen heten gewoon "Bob" en ze kunnen niet spellen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted September 17 Author Share Posted September 17 Het is weer invasie-tijd van bots. fantasiooo 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 17 Share Posted September 17 Komen die onze teksten pikken om AI te trainen? Vroeger was het om zoekmachines te vullen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cinco Posted September 19 Author Share Posted September 19 Die bots lijken een vast tijdstip te hebben. Het is ook weer tussen 15.00 en 16.00 zoals dinsdag. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 19 Share Posted September 19 Volgens mij zitten daar veel dubbele tellingen tussen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
bouncer Posted September 19 Share Posted September 19 Op 17/9/2024 om 15:15, cinco zei: Het is weer invasie-tijd van bots. Maar wat zou het doel kunnen zijn ?, malwarebots ? dat lijkt me toch sterk, dit forum leent zich toch niet voor iets dergelijks. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 19 Share Posted September 19 Ik dacht aan AI dat de zaak aan het scrapen is. Het is immers zo dat er heel wat websites zijn die zich binnen af te sluiten voor dat scrapen. Ik heb de indruk dat er nogal wt draden worden bekeken die eigenlijk niet echt actief zijn. Dus: die bots scrapen om AI-vaten te vullen voor training. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Waldorf Posted September 20 Share Posted September 20 Succes aan die AI-bots om wijzer te worden van mijn geraaskal. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted September 20 Share Posted September 20 Ikdachte er een gijdgeleden a Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted September 20 Share Posted September 20 ze te pesten, maar daar is niet vel van in huis gekomen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Bart 01 Posted September 20 Share Posted September 20 Volgens mij is dit gewoon Air die een totale overname plant. Lük Bey, JPAR, mister o and 2 others 5 Quote Link to comment
Bonte Posted September 20 Share Posted September 20 Het kunnen ook gewoon spam-bots zijn die proberen te registreren. Quote Link to comment
bouncer Posted September 20 Share Posted September 20 Peter Motte and mister o 2 Quote Link to comment
cinco Posted September 28 Author Share Posted September 28 De bots zijn tijdreizigers van het verleden die onder andere willen weten wat er in 2023 ging komen of hoe het nu zat met dat virus in 2020 en 2021. BobFish 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 28 Share Posted September 28 Het zijn misschien gewoon studenten Geschiedenis uit de toekomst. Waarom worden altijd automatisch de bots beschuldigd? BobFish 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Air Posted October 1 Share Posted October 1 Op 3/10/2023 om 17:35, dirk (monsieur toupet) zei: Leuk dat we met zoveel zijn. En geen erg als het niet elke dag lukt. Op 28/9/2024 om 18:53, Peter Motte zei: Waarom worden altijd automatisch de bots beschuldigd? Quote . Link to comment
Recommended Posts