Jump to content

De Huurling Definitieve Editie Uitgeverij Arboris

Recommended Posts

Beste stripliefhebbers, verzamelaars, recensenten etc. Ivm het uitblijven van delen 9 en 10 van bovengenoemde reeks, stuurde ik maandag 2/9 de uitgeverij volgende mail :

De HUURLING Definitieve Editie

Aan:info@arboris.nl

Ma 2/09/2024 18:29

Beste,

Allereerst gefeliciteerd met alle knappe uitgaven die jullie tot hiertoe al hebben verwezenlijkt. 

In mijn collectie zitten vele titels/reeksen uit jullie fonds, zoals : Apache Junction, Durango, Sabels & Galjoenen, Konvooi, Garulfo,... 

en zeker ook de bundelingen klassiekers zoals Baard & Kale, Guus Slim, Maarten Milaan, Sophie,...

1 van mijn topfavorieten uit jullie fonds is natuurlijk de prachtig heruitgegeven reeks De Huurling Definitieve Editie, waarvan tot hiertoe 8 van de 13 delen 

verschenen. Stuk voor stuk prachtige heruitgaven met knap dossier.

Nu staan de delen 9 en 10 toch al bijna 3 jaar aangekondigd op jullie website. Is er een probleem met de verdere delen van de reeks? Of worden deze toch nog uitgebracht in de nabije toekomst.

Hoopvol uw antwoord (en verdere schitterende uitgaves) verwachtend, verblijf ik,

met vriendelijke groeten.

Van Roosbroeck Tom

Tot op heden nog geen mail noch verdere info hieromtrent mogen ontvangen. Zijn er hier nog mensen met gelijkaardige ervaringen bij het contacteren van deze of gene uitgeverij.

Of nog beter moest er hier iemand meer info hebben ivm het lange uitblijven van de "meerdere delen in voorbereiding" (status waarin delen 9 en 10 al bijna 3 jaar vertoeven nl.)

Op de site, de verschillende vermeldingen:

Recent verschenen - Hoe recent laten we maar in het midden, maar in ieder geval uit.

Bij de drukker - Dat klinkt hoopvol, en wellicht tot uitgave.

In productie - Minder zeker , maar blijkbaar wel in de planning.

In voorbereiding - Tja, hier kun je alle kanten mij op, en laat zich omschrijven als de minst aannemelijke zekerheid.

Er staat trouwens bij de contacten ook een telefoonnummer, wat let je om te bellen.

@Rik Over Jerry Spring, wordt met geen woord meer gerept, dus dat roept wel weer vragen op, zelf heb ik

het vermoeden dat de verkoop een aanwijsbare factor is.