cinco Posted September 13 Share Posted September 13 Ik ben sinds 2019 niet meer in Brussel geweest. Eerst was er het virus en daarna was er mijn verhuis waardoor het er niet meer van kwam om nog richting Brussel te trekken. Maar ik wil nog eens rondhangen daar, stripwinkels en zo bezoeken. Dus misschien er een tweedaagse van maken. Maar de laatste keer dat ik er langer dan een dag was, verbleef ik in een hotel op het Zuid en die omgeving is op zijn minst twijfelachtig. En het schijnt er niet op verbeterd te zijn. Dus suggesties voor betere oorden om te overnachten zonder dat het hopen kost? Quote Link to comment
BobFish Posted September 13 Share Posted September 13 Laat iets weten als je komt @cinco ! Ik geef je graag een rondleiding! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cinco Posted September 13 Author Share Posted September 13 2 uren geleden, BobFish zei: Laat iets weten als je komt @cinco ! Ik geef je graag een rondleiding! Ja, ik was vroeger enkele keren in die stripwinkel op een baan dichtbij de Nieuwstraat geweest. Ik herinner me nog dat er in het verlengde van die winkel een Quick of een McDonalds lag, maar de naam van de stripzaak zelf weet ik niet meer. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted September 13 Share Posted September 13 Niet te veel laten lijden door wat de kranten zeggen. Brussel is best ok. Een hotel direct aan een station zou ik wel vermijden. Quote Link to comment
cinco Posted September 13 Author Share Posted September 13 16 minuten geleden, Lamme Goedzak zei: Een hotel direct aan een station zou ik wel vermijden. Ja, dat was het probleem toen. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted September 13 Share Posted September 13 Kan contradictorisch klinken maar ik vind Molenbeek eigenlijk wel veilig. Over het algemeen heb ik meer angst voor de auto's die in Brussel totaal geen rekening houden met fietsers. Quote Link to comment
BobFish Posted September 14 Share Posted September 14 19 uren geleden, cinco zei: Ja, ik was vroeger enkele keren in die stripwinkel op een baan dichtbij de Nieuwstraat geweest. Ik herinner me nog dat er in het verlengde van die winkel een Quick of een McDonalds lag, maar de naam van de stripzaak zelf weet ik niet meer. Nochtans ik nog gewerkt heb op de Jacqmainlaan, juist achter de Nieuwstraat, dus ik ken de buurt pretty good, vraag ik me nu echt af welke stripwinkel je bedoelt! Moet ik hem nog ontdekken of is ie inmiddels verdwenen ? Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cinco Posted September 14 Author Share Posted September 14 3 uren geleden, BobFish zei: Nochtans ik nog gewerkt heb op de Jacqmainlaan, juist achter de Nieuwstraat, dus ik ken de buurt pretty good, vraag ik me nu echt af welke stripwinkel je bedoelt! Moet ik hem nog ontdekken of is ie inmiddels verdwenen ? Het is lang geleden hoor (meer dan 15 jaar) en ik heb geen idee meer waar de locatie precies was. Ik weet dat ik in de MediaMarkt en de McDonalds was geweest en toen kwam ik toevallig op een stripwinkel uit die daar ook ergens lag. Andere keren dat ik nog in Brussel ben geweest, ben ik er niet meer gepasseerd. ------------------------------------------------- Ik merk trouwens dat ik sinds 2021 al aan het proberen ben om een trip naar Brussel te maken. (bedoeling was om te gaan wanneer het terug allemaal maskervrij was, maar voor het zover was, woonde ik al weer een stuk verder van de Belgische hoofdstad) Ok, langs die Green Mango moet ik dan ook passeren als ik terug voet op Brusselse bodem zet. Quote Link to comment
fantasiooo Posted September 14 Share Posted September 14 Multi BD en Brüsel liggen in het verlengde van een McDonald's en een Quick. Quote Link to comment
cinco Posted September 16 Author Share Posted September 16 Op 14/9/2024 om 17:51, fantasiooo zei: Multi BD en Brüsel liggen in het verlengde van een McDonald's en een Quick. Ja, McDonald's of Quick. Het was in ieder geval zo een hamburgerketen. Quote Link to comment
cinco Posted September 29 Author Share Posted September 29 Ik denk dat ik er 3 dagen van ga maken. Het voelt aan dat het tijd is om weer effe onder te dompelen in een grootstad. Enkel wachten tot het geschikte window of opportunity. BobFish 1 Quote Link to comment
BobFish Posted September 29 Share Posted September 29 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Recommended Posts