Jump to content

scenarist gezocht voor stripverhaal

Recommended Posts

Hallo daar, is er misschien een scenarist die deze winter nog wat tijd over heeft? Ik ga proberen mijn stripverhaal nieuw leven in te blazen en kan wel wat hulp gebruiken, zeker nu de eerste opzet door een professionele jury is beoordeeld als gevoelloos, seksistisch en racistisch. Ikzelf denk dat ik dus op de goede weg op, ha ha. Mocht je interesse hebben in het juryrapport voordat je zelfs maar de klus overweegt, stuur dan een mailtje naar dmdm@telfort.nl Groet, george

zeker nu de eerste opzet door een professionele jury is beoordeeld als gevoelloos, seksistisch en racistisch. Ikzelf denk dat ik dus op de goede weg op, ha ha. 

Misschien eens polsen voor hun partijblaadje: https://fvd.nl/

Als ze ook vinden dat je op de goede (juiste) weg bent, toveren ze wel ergens een plaatselijke would-be scenarist  tevoorschijn die het gehele politieke stelsel op de schop neemt en DT (Den oranje Tramp) - eh sorry - G (jij dus, alias van TB) tot premier "for life" kroont (in de strip natuurlijk). Je probleem opgelost.

G tevreden, FVD tevreden, TB tevreden, racisten tevreden, seksisten tevreden, gevoelloze en andere hufters tevreden.