Ga naar inhoud

Laurent Durieux (Artikel Stripgids)


mojo

Recommended Posts

Hoe bedoel je dat? Kloppen de schaduwen niet?

 

Mij maakt dat persoonlijk niets uit. Ik vind het een sterk beeld.

Als ik de film niet zou kennen zou het mij prikkelen om er naar toe te gaan.

Als je kijkt naar de schaduw van het lichaam van de aanvaller dan kan zijn gezicht toch nooit op de rug van de don komen?

Naar mijn mening zou het hoofd ter hoogte van de opening tussen de sinaasappelenbakken moeten komen,rechts van de don.

Link naar reactie

Volgens mij gaan alle exemplaren naar Amerikanen. Ik zou er ook wel 1 willen bemachtigen.

Ze werden online verkocht door een Amerikaanse uitgever.

Waar ze dus na enkele minuten "sold out" waren.

Maar ze moeten nog gedrukt worden en dit in ....Brussel

ondertussen staat ebay al vol...

Als je er een exemplaar zou kopen let goed op import taxen,die kunnen behoorlijk hoog oplopen.

Sommige vragen die echter niet.

Link naar reactie

Ze werden online verkocht door een Amerikaanse uitgever.

Waar ze dus na enkele minuten "sold out" waren.

Maar ze moeten nog gedrukt worden en dit in ....Brussel

ondertussen staat ebay al vol...

Als je er een exemplaar zou kopen let goed op import taxen,die kunnen behoorlijk hoog oplopen.

Sommige vragen die echter niet.

 

Ach het is het aloude principe: maak iets moois (Durieux), creëer een hype ("Spielberg is een fan"), creëer schaarste (Mondo), verdienen maar !!

Het zou me niets verbazen dat dit een vooropgezet plan is van handige commerciële jongens.

Link naar reactie

Ach het is het aloude principe: maak iets moois (Durieux), creëer een hype ("Spielberg is een fan"), creëer schaarste (Mondo), verdienen maar !!

Het zou me niets verbazen dat dit een vooropgezet plan is van handige commerciële jongens.

 

hm, ik ga dat ook eens proberen. Lijkt me simpel genoeg ;)

 

btw, die old boy vind ik heel mooi, maar ik zou het niet met de film kunnen vereenzelvigen ook al zitten alle aanwijzingen er in.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Ach het is het aloude principe: maak iets moois (Durieux), creëer een hype ("Spielberg is een fan"), creëer schaarste (Mondo), verdienen maar !!

Het zou me niets verbazen dat dit een vooropgezet plan is van handige commerciële jongens.

Houdt Durieux (of de kunstenaar in het algemeen ) er zelf ook nog iets aan over?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...