Ga naar inhoud

Internationaal Strip Festival Rotterdam 28 Februari/1 Maart 2015


Recommended Posts

Nee, geen comics aub. Vreemd publiek en auteurs die gericht zijn op money. De amerikanisering wordt zo langzamerhand een plaag... weer batman, superman en powergirls. Niet origineel en wie heeft niet al een een superhero getekend?

Link naar reactie

Ik heb weinig met comics, weet er ook niet veel van.

M.a.w. "schoenmaker hou je bij je leest" zo redeneer ik (deden anderen dat ook maar :e009::e012: )

Maar comics zijn ook beeldverhalen net als manga. Dus uiteraard wel standhouders met comics/manga enz. er bij.

Ook Windmill Comics komt met een aantal prima tekenaars èn hun boekjes.

Verder blijkt dat menig Franco Belge tekenaar ook af en toe comics tekent (ook nu weer).

 

@ tuinman, ja veel tekenaars, maar ook meer standhouders (dan bv Arnhem). Wel zijn strips met nietjes e.d. verboden, maar dat had je dus al voorzien :e007: Kan ik de metaal detector toch weg laten.


Maar voor mij blijft het een festival van de 9e kunst, met zoals gewoonlijk bij mij top auteurs :e005:

 

Binnen zeer afzienbare tijd gaat de website 'online' .

Link naar reactie

We proberen bij Windmill Comics een drietal tekenaars mee te nemen die nog nooit eerder op beurzen hebben gesigneerd. Van twee van hen verschijnt in februari hun alle eerste Nederlandse werk. Van één van die twee verschijnt in december zijn allereerste comic in America. Totaal verwacht ik dat we beide dagen bij elkaar zo'n 10 tot 12 stripmakers meenemen.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

We proberen bij Windmill Comics een drietal tekenaars mee te nemen die nog nooit eerder op beurzen hebben gesigneerd. Van twee van hen verschijnt in februari hun alle eerste Nederlandse werk. Van één van die twee verschijnt in december zijn allereerste comic in America. Totaal verwacht ik dat we beide dagen bij elkaar zo'n 10 tot 12 stripmakers meenemen.

:cheerf2:

Link naar reactie

@striphooligen gelukkig kopen we geen strips met nietjes in dus kun je weer rustig :e015::e007: :e007:

heb nog wel 50 dozen staan met euro meuk daar niet van

komen nog wel een keer tevoorschijn

op een beurs

mag ook in 1 koop de deur uit voor een stuk minder :e007: :e007: :e007:

 

@ iedereen ik wil mij nog meer richten op de online verkoop ben mijn catawiki shop driftig aan het vullen streven is 10.000 st dit jaar

maar ja ik werk wel om te  leven :e015::geduld: de kosten van een beurs wegen vaak zwaar over het gesleep maar te zwijgen

Link naar reactie

We proberen bij Windmill Comics een drietal tekenaars mee te nemen die nog nooit eerder op beurzen hebben gesigneerd. Van twee van hen verschijnt in februari hun alle eerste Nederlandse werk. Van één van die twee verschijnt in december zijn allereerste comic in America. Totaal verwacht ik dat we beide dagen bij elkaar zo'n 10 tot 12 stripmakers meenemen.

Je weet het...ik wil Dinesh eens zien....

Link naar reactie

Verdomd, nu je het zegt. Sommigen hebben zelfs twee Ricci's.......Die Sinterklaas heeft er zelfs vier ! Dat is geen zuivere koffie....

Die heeft hoogstwaarschijnlijk Zwarte Piet ingeschakeld!

Gelukkig moeten we daarvoor in Rotterdam sinds kort niet meer voor te vrezen :e005:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...