Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Voor mij is dat geen probleem maar heb je echt een laptop nodig? Wat ik doe is een afbeelding in google opzoeken en onder een naam opslaan en via servimg.com uploaden (of je kan ook rechtstreeks via het forum uploaden ook denk ik)

 

Ik kan niet zomaar plaatjes opslaan op andermans laptop. En als ik plaatjes zoek voor bijvoorbeeld The Matrix dan zal de screenshot altijd zeggen "The Matrix" als je op eigenschappen klikt. Ik moet dus de naam kunnen veranderen en dat kan alleen als ik 'm eerst opsla. Bovendien kan ik zonder Firefox niet direct plaatjes uploaden op dit forum en om een of andere onbegrijpelijke reden heeft de laptop waar ik momenteel op zit dat niet.

 

Edit: begrijp nu pas wat je probeert te zeggen. Ik heb geen smartphone of tablet. Een laptop is dus de enige manier waarmee ik op internet kom.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Voor mij is dat geen probleem maar heb je echt een laptop nodig? Wat ik doe is een afbeelding in google opzoeken en onder een naam opslaan en via servimg.com uploaden (of je kan ook rechtstreeks via het forum uploaden ook denk ik)

 

Eigenaardig, maar nergens een rechtstreekse link te vinden waar servimg.com gedownload kan worden. Misschien weet jij of iemand anders die wel te vinden?

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

ik ben ook niet meer mee

 

Idem dito. Kan iemand de truc uitleggen zodat direct gereageerd kan worden wanneer iemand onbewust het antwoord meegeeft met een foto?

Volgens Koen is zelfs het plaatsen op Dropbox traceerbaar?

Nog iets: de score van de winnaars is dus niet betrouwbaar. Ik zeg niet dat iemand gescoord heeft door dat trucje toe te passen, maar de mogelijkheid bestaat. Om het nog maar niet te hebben over de 'Raad het plaatje' stripquiz...

Dan maar meteen vanaf zero herbeginnen met deze quiz. Is leuk voor mij en eventuele andere forumers, want anders moet hier met een puntenachterstand begonnen worden.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Foto downloaden en daarna foto uploaden via Google Images (kleine fototoestelletje in het zoekveld) en je vindt vrijwel alles terug, ongeacht de naam van de foto. Zo vond ik bv. Fantômas en daarna stopte ik met het spel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...