Ga naar inhoud

Recensie – Jump Nr. 18: Het Brein Van Brains


Recommended Posts

Trek het je allemaal niet teveel aan Peter. Ik ben het niet altijd eens met je recensies, smaken verschillen nu eenmaal, maar meestal sla je de nagel op de kop. Het hoeft niet altijd braaf te zijn, er mag al eens tegen een heilig huisje geschopt worden. Wie iets schrijft of doet staat bijna altijd op de eerste rij als er kritiek is. Jij durft je recensies dan nog onder je eigen naam te brengen op dit forum. Dat verdiend alvast een pluim.

Link naar reactie

Trek het je allemaal niet teveel aan Peter. Ik ben het niet altijd eens met je recensies, smaken verschillen nu eenmaal, maar meestal sla je de nagel op de kop. Het hoeft niet altijd braaf te zijn, er mag al eens tegen een heilig huisje geschopt worden. Wie iets schrijft of doet staat bijna altijd op de eerste rij als er kritiek is. Jij durft je recensies dan nog onder je eigen naam te brengen op dit forum. Dat verdiend alvast een pluim.

Ik ben het hier mee eens. Zo lang hij geen mensen persoonlijk gaat beledigen. Zowel Peter als ik weten perfect over wie hij het heeft.

 

Maar goed...

Ik ben deze discussie beu.

Ik ga er over ophouden of jullie gaan nog denken dat ik een ouwe zaag ben...

(ik ben natuurlijk wel een ouwe zaag maar ik wil het niet geweten hebben.) :e010: :e010: :e010:

Link naar reactie

Discussie sluiten: geen probleem. Maar toch nog even dit: ik weet niet over wie het gaat. Ik ken niemand van Standaard bij naam en ga er intussen zelfs van uit dat een heel team, waar ook boekhouders en dergelijke bijhoren, de knoop heeft doorgehakt.

 

Ik begrijp je reactie nu ook nog beter. Misschien ging je ervan uit dat ik die persoon dus wel bij naam ken en op één of andere manier iemand wou raken door iets algemeens te schrijven over één specifiek persoon. Maar zoiets was dit dus absoluut niet.

 

Misschien niet vreemd dat je zoiets zou denken want ik heb al over heel wat vendetta's en dergelijke gehoord in het (kleine) stripwereldje. Ik heb me daar echter nooit mee willen bezighouden en ga dat ook in de toekomst proberen vermijden. Het is zo al lastig genoeg in het medium.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...