Veto Posted December 8, 2024 Posted December 8, 2024 Op zondag 16 maart 2025 is 'the place to be' opnieuw JC De Spiraal, Zakkaai 29 in Geraardsbergen. De affiche van deze editie is van de hand van Romano Molenaar. Van 10 u 30 tot 17 u 30 kan je van de expo van Romano Molenaar bezoeken, rondsnuffelen bij de standhouders en genieten van veel signeersessies. Kom regelmatig terugkijken in dit draadje voor aanvullingen en (hopelijk niet te veel) afzeggingen. Volgende stripmakers zullen erbij zijn: - Romano Molenaar: 'Storm', 'Roodhaar', 'Galaxa'... + Shirow Di Rosso: inkleurder van ondermeer 'Galaxa', 'Het Verhaal van Vlaanderen', 'De Kronieken van Amoras'... - Peter Nuyten: 'Auguria', 'Apache Junction'... - Philippe Aymond: 'Lady S', 'Highlands', 'Nieuwe avonturen van Bruno Brazil'... - Fabrice Le Hénanff: 'Kapitien Bligh', 'HH Homes', 'Monet', 'Ghost Ship'... - Maza: Lady Spitfire, Wunderwaffen... - Baudouin Deville: 'Leopoldstad 60', 'Berlijn 61', 'De Haan 1933', 'Glimlach 58'... - Bruno Di Sano: 'Rooie Oortjes', 'Nora Stalle'... - André Taymans: 'Caroline Baldwin', 'Sophia Stromboli', 'Charlotte'... (afgezegd op 10 januari) - Stédo: 'Garage Isidoor', 'Humor in beroepen'... - Marc Waisterlain: 'Dokter Zwitser', 'Sarah Spits'... - Louis-Michel Carpentier: 'Bij Sjaak tussen Pot en Pint'... - Nina Jacqmin: 'De droefheid van de olifant' - Jean & Sylvie Torton: 'Amazones', 'Champoukou', 'De Reizen van Alex Inca's'... - Gilles Mezzomo: 'Fleury-Nadals', 'Luka', 'Hacendado', 'Mexicana'... - Rafaël Morales: ''Alex', 'Hotep'... - Robert Paquet: 'Chapman', 'De 24 uren van Le Mans'... - Vincent Hénin: 'Reizen van Alex: Petra, Jeruzalem, Lutetia' (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Geinz: 'De Rosse Ridder'... (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Ron Van Riet: 'Robert en Bertrand' (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Steve Van Bael: 'Kiekeboe', 'De Nachtwacht', 'Figaro', 'Milo'... - Marc Verhaegen: 'Suske en Wiske', 'Senne en Sanne'... - Thomas Du Caju: 'Saboteuses', 'Vleugels van hoop', 'Betty & Dodge'... - Yan Gevuld: 'Grueson' - Willy Linthout: 'Urbanus', 'De familie Super'... - Ann Smet: scenariste van 'De familie Super' (nieuwe toevoeging op 9 januari) - Pascal Schokaert: 'Hommages', 'Bekend voor...' - Franky Drappier: 'George Maduro', 'Willem van Oranje'... - Luc Cromheecke: 'Roboboy', 'Plunk', 'De Magnifieke Monet', 'Tom Carbon'... - D'Auwe: 'Rooie Oortjes', 'Ridder Dolf', 'Humor in beroepen'... - Ingrid De Vuyst: 'Blauwe Bliksem', 'Ley'... - Nicolas Verhaeghe: 'Miko & C°' - Yvan Bulté: 'Qwibes'... - Grégory Lange: 'Voogle' (enkel in Frans) - Sylvain Aimès' Elias' (enkel in Frans) - Mohamed El Bairi: 'Agatha Christie' (enkel in Frans) bouwertje 1 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Veto Posted December 16, 2024 Author Posted December 16, 2024 Nieuwe toevoeging: - Maza: Lady Spitfire, Wunderwaffen... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Veto Posted January 6 Author Posted January 6 Nieuwe toevoegingen: - Vincent Hénin: 'Reizen van Alex: Petra, Jeruzalem, Lutetia' - Geinz: 'De Rosse Ridder'... - Ron Van Riet: 'Robert en Bertrand' Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
linthout Posted January 9 Posted January 9 Op 8/12/2024 om 20:42, Veto zei: Op zondag 16 maart 2025 is 'the place to be' opnieuw JC De Spiraal, Zakkaai 29 in Geraardsbergen. De affiche van deze editie is van de hand van Romano Molenaar. Van 10 u 30 tot 17 u 30 kan je van de expo van Romano Molenaar bezoeken, rondsnuffelen bij de standhouders en genieten van veel signeersessies. Kom regelmatig terugkijken in dit draadje voor aanvullingen en (hopelijk niet te veel) afzeggingen. Volgende stripmakers zullen erbij zijn: - Romano Molenaar: 'Storm', 'Roodhaar', 'Galaxa'... + Shirow Di Rosso: inkleurder van ondermeer 'Galaxa', 'Het Verhaal van Vlaanderen', 'De Kronieken van Amoras'... - Peter Nuyten: 'Auguria', 'Apache Junction'... - Philippe Aymond: 'Lady S', 'Highlands', 'Nieuwe avonturen van Bruno Brazil'... - Fabrice Le Hénanff: 'Kapitien Bligh', 'HH Homes', 'Monet', 'Ghost Ship'... - Maza: Lady Spitfire, Wunderwaffen... - Baudouin Deville: 'Leopoldstad 60', 'Berlijn 61', 'De Haan 1933', 'Glimlach 58'... - Bruno Di Sano: 'Rooie Oortjes', 'Nora Stalle'... - André Taymans: 'Caroline Baldwin', 'Sophia Stromboli', 'Charlotte'... - Stédo: 'Garage Isidoor', 'Humor in beroepen'... - Marc Waisterlain: 'Dokter Zwitser', 'Sarah Spits'... - Louis-Michel Carpentier: 'Bij Sjaak tussen Pot en Pint'... - Nina Jacqmin: 'De droefheid van de olifant' - Jean & Sylvie Torton: 'Amazones', 'Champoukou', 'De Reizen van Alex Inca's'... - Gilles Mezzomo: 'Fleury-Nadals', 'Luka', 'Hacendado', 'Mexicana'... - Rafaël Morales: ''Alex', 'Hotep'... - Robert Paquet: 'Chapman', 'De 24 uren van Le Mans'... - Vincent Hénin: 'Reizen van Alex: Petra, Jeruzalem, Lutetia' (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Geinz: 'De Rosse Ridder'... (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Ron Van Riet: 'Robert en Bertrand' (nieuwe toevoeging op 6 januari) - Steve Van Bael: 'Kiekeboe', 'De Nachtwacht', 'Figaro', 'Milo'... - Marc Verhaegen: 'Suske en Wiske', 'Senne en Sanne'... - Thomas Du Caju: 'Saboteuses', 'Vleugels van hoop', 'Betty & Dodge'... - Yan Gevuld: 'Grueson' - Willy Linthout: 'Urbanus', 'De familie Super'... - Pascal Schokaert: 'Hommages', 'Bekend voor...' - Franky Drappier: 'George Maduro', 'Willem van Oranje'... - Luc Cromheecke: 'Roboboy', 'Plunk', 'De Magnifieke Monet', 'Tom Carbon'... - D'Auwe: 'Rooie Oortjes', 'Ridder Dolf', 'Humor in beroepen'... - Ingrid De Vuyst: 'Blauwe Bliksem', 'Ley'... - Nicolas Verhaeghe: 'Miko & C°' - Yvan Bulté: 'Qwibes'... - Grégory Lange: 'Voogle' (enkel in Frans) - Sylvain Aimès' Elias' (enkel in Frans) - Mohamed El Bairi: 'Agatha Christie' (enkel in Frans) Ann Smet komt ook . (Urbanus, Familie Super...) Quote
Veto Posted January 9 Author Posted January 9 18 minuten geleden, linthout zei: Ann Smet komt ook . (Urbanus, Familie Super...) Top, ik voeg de naam toe. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Veto Posted January 10 Author Posted January 10 22 uren geleden, linthout zei: Regel jij die beurs? Nee, ik ben één van de medewerkers. Staf Sunaert is de 'big chief'. Ik heb hem ook laten weten dan Ann meekomt. En gevraagd om haar naam op te nemen in de Facebook-post. linthout 1 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Veto Posted January 10 Author Posted January 10 Taymans heeft helaas afgezegd. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Recommended Posts