Yncke Posted December 14, 2024 Posted December 14, 2024 Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ? Kortom, welke van deze twee onomatopeeën verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens onomatopee zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik ben Robbie, en doe Michel Vaillant na VROOAVROOAAR. bouncer B Uit Zwartkijken van Franquin. Iznogoedh yncke.be
cinco Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 A vind ik persoonlijk de beste inzending van het toernooi en ik hou niet eens van race-strips. Maar de plaatsing van de onomatopee en het 3D-gevoel dat het bij de tekening versterkt is erg effectief. Rik and bouncer 1 1
bouncer Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 Het is eigenlijk het eerst wat bij mij bovenkomt, de moeder der onomatopeeen, sinds mijn vroege jeugd werd ik al geconfronteerd met Michel Vaillant en VROOOAAW, ze zijn bijna onverbrekelijk verbonden met elkaar. Geen echte fan van de serie, maar in de bibliobus die eenmaal in de week langskwam, was er altijd wel een Vaillant te vinden," De ridders van Koningsfeld" staat nog wel in mijn herinnering, en " De terugkeer van Steve Warson" is de enige die in mijn verzameling zit, aangezien deze zich gedeeltelijk afspeelt in Amsterdam. Met een Franquin er tegenover weinig kans, wat deze wedstrijd ook wel aangeeft, dat de uiteindelijke winnaar het sentiment is.
bouncer Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 Deel 9 van de serie Michel Vaillant speelt zich af in een somber en regenachtig Amsterdam anno jaren 60. sanderg 1
Recommended Posts