Yncke Posted January 2 Posted January 2 Eerste kwartfinale Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ? Kortom, welke van deze twee onomatopeeën verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens onomatopee zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Uit Floris van Dondermonde door Remco Polman en Wilfred Ottenheijm dutch lines B Uit Kid Paddle door Midam. Jos Van Brussel yncke.be
Yncke Posted January 3 Author Posted January 3 Zo grappig dat deze twee elkaar tegenkomen. Meestal is het toernooi een kwestie van appels met peren vergelijken. Rik 1 yncke.be
Madam Kito Posted January 3 Posted January 3 Ik vind ze eigenlijk beiden lelijk geplaatst, compositiegewijs. Die O en die P die zo net aan die pluim van Floris raakt en die drentel die van dat bloed tot aan die P loopt... Om de een of andere reden stoort dat me ietwat.
lordofindifference Posted January 3 Posted January 3 In deze tijden van female empowerment kan er maar één keuze zijn... Een echte lady heeft geen ridder nodig om het monster te verslaan! Kies B! (Bovendien klinkt 'Sprotsj' lekker goor, daar waar ik 'Oplawaai' wel een leuke grafische vondst kan vinden maar met de beste wil van de wereld geen onomatopee... En daar ging het toch om?) Ambreville, Yncke and $tripofiel 2 1
Yncke Posted January 4 Author Posted January 4 19 hours ago, Madam Kito said: Ik vind ze eigenlijk beiden lelijk geplaatst, compositiegewijs. Die O en die P die zo net aan die pluim van Floris raakt en die drentel die van dat bloed tot aan die P loopt... Om de een of andere reden stoort dat me ietwat. Ik vind die bloedspetter tot aan de onomatopee juist een leuk detail bij de Sprotsj. Alsof de onomatopee er mee uitspat. bouncer 1 yncke.be
ovócito Posted January 6 Posted January 6 Op 3/1/2025 om 21:28, lordofindifference zei: In deze tijden van female empowerment kan er maar één keuze zijn... Een echte lady heeft geen ridder nodig om het monster te verslaan! Een echte lady beschermt de ridder door voor hem het monster genadeloos af te maken! (en geeft zijn pantoffels, kookt zijn maaltje, doet de afwas, wrijft zijn harnas in, strijkt het ridderskleed, en ... en ... en .........)
Recommended Posts