Jump to content

Vierde kwartfinale onomatopee 5 vs. onomatopee 3

Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ?  

47 members have voted

1. 1. Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ?

This poll is closed to new votes

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 01/16/2025 at 08:00 AM

Recommended Posts

Posted

Vierde kwartfinale

Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ?

Kortom, welke van deze twee onomatopeeën verdient het voor jou om dit duel te winnen?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens onomatopee zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A

MichelVaillant.png.ec1a26a3655408f127679

Ik ben Robbie, en doe Michel Vaillant na VROOAVROOAAR.

bouncer

B

OliverBlunder.jpg.b73f864c7b648f66683578

Olivier Blunder van Greg

Rik

Posted

Handwerk en nachtmerrieachtige BANG-onomatopee van de oer(ham)burger en klier Blunder, en Zuiger vindt dat ook. B dus.

(Ik had altijd meer sympathie voor de underdog Zuiger btw).

Posted
11 minuten geleden, lordofindifference zei:

Wanneer ik de tweede ronde 8 bekijk, merk ik dat Olivier en Billy evenveel stemmen hebben, of zie ik dat mis? ...

wat was de tiebreaker nu weer in zo'n geval?

Blunder is natuurlijk de potentiele winnaar van dit toernooi 😊

Omnia mutantur nihil interit

Posted
14 minuten geleden, lordofindifference zei:

Wanneer ik de tweede ronde 8 bekijk, merk ik dat Olivier en Billy evenveel stemmen hebben, of zie ik dat mis? ...

wat was de tiebreaker nu weer in zo'n geval?

Dat is door de computer beslist. ( zie Ynckes bericht in het algemeen topic van het toernooi)

Screenshot_20250109_090515.thumb.png.a70cc54b003b381d591ef5c81532851e.png.58134d2b3bc359811b59b5ee5413150c.png

Posted
9 uren geleden, cinco zei:

Dat is door de computer beslist. ( zie Ynckes bericht in het algemeen topic van het toernooi)

Screenshot_20250109_090515.thumb.png.a70cc54b003b381d591ef5c81532851e.png.58134d2b3bc359811b59b5ee5413150c.png

Ahh, dank je om te duiden...  ik had niet de reflex gehad om de regels nog eens na te lezen... :)

Posted

Uit pieteit zal ik op Blunder en zuiger stemmen ( en @Rik ),vooral  omdat Blunder ook altijd een buitenbeentje

was, en is in de stripwereld, terwijl het toch in de kern een aangename en humorvolle strip is, met misschien niet

de gulle lach van een franquin, maar meer een erudiete grinnik.

Posted

image.png.7bb38a7c915cc3ef21ed7a51f7d6d388.png

Michel Vaillant : Heb je dat gezien Steve, die Bouncer heeft op onze concurrent gestemd, wat een slijmerd.

Steve Warson : Om niet te zeggen, wat een asshole, zeker omgekocht met wat stripboeken.

Posted

Quasi iedereen die een commentaar invult stemt op Blunder, maar het is wel Vaillant die met twee lengtes voorsprong aan de kop rijdt. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Posted

1 uur terug, Rik zei:

Blunder heeft maar een kleine achterstand op Michel Vaillant. Kom mederepers; Laat de milieuvervuilers niet winnen ten koste van de duurzame humor.

Geluidsoverlast is ook milieuvervuilend.😪

Vaillant doet wel aan geluid- en luchtvervuiling tegelijk.

De nihilist Blunder doet aan geluidsoverlast, en dan alleen om zijn zielige buur te pesten. Dit telt dus dubbel in zonde.

Gelijke stand. 😊

Geluid kan soms eens als anarchistisch wapen tegen onderdrukkers en andere kleinburgers. 😉

heibel.thumb.jpg.ec18884d90f1d22380a02de6f8e54e7a.jpg

Posted
9 minuten geleden, Lük Bey zei:

Zien jullie iets wat ik niet zie? Vaillant heeft bijna drie keer zoveel stemmen als Blunder. 

Blunder heeft een trage start maar een goede eindsprint behoort tot de mogelijkheden 😊

Je moet er dan wel in geloven Lük.

Omnia mutantur nihil interit

Posted
47 minuten geleden, Rik zei:

Blunder heeft een trage start maar een goede eindsprint behoort tot de mogelijkheden 😊

Je hebt slechts 12 overlopers nodig om 35-12 om te buigen naar 23-24.

Dus als je vanaf nu elk uur iemand overtuigt om de overstap te maken, dan ben je iets na middernacht zege-zeker. :P

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...