Yncke Posted January 9 Posted January 9 Vierde kwartfinale Welke van deze onomatopeeën vind jij de creatiefste, mooiste, waawste, ... ? Kortom, welke van deze twee onomatopeeën verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens onomatopee zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik ben Robbie, en doe Michel Vaillant na VROOAVROOAAR. bouncer B Olivier Blunder van Greg Rik yncke.be
ovócito Posted January 9 Posted January 9 Handwerk en nachtmerrieachtige BANG-onomatopee van de oer(ham)burger en klier Blunder, en Zuiger vindt dat ook. B dus. (Ik had altijd meer sympathie voor de underdog Zuiger btw).
lordofindifference Posted January 9 Posted January 9 Wanneer ik de tweede ronde 8 bekijk, merk ik dat Olivier en Billy evenveel stemmen hebben, of zie ik dat mis? ... wat was de tiebreaker nu weer in zo'n geval?
Rik Posted January 9 Posted January 9 11 minuten geleden, lordofindifference zei: Wanneer ik de tweede ronde 8 bekijk, merk ik dat Olivier en Billy evenveel stemmen hebben, of zie ik dat mis? ... wat was de tiebreaker nu weer in zo'n geval? Blunder is natuurlijk de potentiele winnaar van dit toernooi bouncer 1 Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted January 9 Posted January 9 14 minuten geleden, lordofindifference zei: Wanneer ik de tweede ronde 8 bekijk, merk ik dat Olivier en Billy evenveel stemmen hebben, of zie ik dat mis? ... wat was de tiebreaker nu weer in zo'n geval? Dat is door de computer beslist. ( zie Ynckes bericht in het algemeen topic van het toernooi)
lordofindifference Posted January 9 Posted January 9 9 uren geleden, cinco zei: Dat is door de computer beslist. ( zie Ynckes bericht in het algemeen topic van het toernooi) Ahh, dank je om te duiden... ik had niet de reflex gehad om de regels nog eens na te lezen...
bouncer Posted January 10 Posted January 10 Uit pieteit zal ik op Blunder en zuiger stemmen ( en @Rik ),vooral omdat Blunder ook altijd een buitenbeentje was, en is in de stripwereld, terwijl het toch in de kern een aangename en humorvolle strip is, met misschien niet de gulle lach van een franquin, maar meer een erudiete grinnik.
bouncer Posted January 10 Posted January 10 Michel Vaillant : Heb je dat gezien Steve, die Bouncer heeft op onze concurrent gestemd, wat een slijmerd. Steve Warson : Om niet te zeggen, wat een asshole, zeker omgekocht met wat stripboeken.
SPeeDy Posted January 10 Posted January 10 Quasi iedereen die een commentaar invult stemt op Blunder, maar het is wel Vaillant die met twee lengtes voorsprong aan de kop rijdt. bouncer 1 Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
ovócito Posted January 10 Posted January 10 Ja, maar de onderbouwde stemmen op Blunder (ikzelf op Zuiger) tellen op het laatst voor drie! Rik 1
Rik Posted January 14 Posted January 14 Blunder heeft maar een kleine achterstand op Michel Vaillant. Kom mederepers; Laat de milieuvervuilers niet winnen ten koste van de duurzame humor. cartoonesk and bouncer 1 1 Omnia mutantur nihil interit
ovócito Posted January 14 Posted January 14 1 uur terug, Rik zei: Blunder heeft maar een kleine achterstand op Michel Vaillant. Kom mederepers; Laat de milieuvervuilers niet winnen ten koste van de duurzame humor. Geluidsoverlast is ook milieuvervuilend. Vaillant doet wel aan geluid- en luchtvervuiling tegelijk. De nihilist Blunder doet aan geluidsoverlast, en dan alleen om zijn zielige buur te pesten. Dit telt dus dubbel in zonde. Gelijke stand. Geluid kan soms eens als anarchistisch wapen tegen onderdrukkers en andere kleinburgers.
Lük Bey Posted January 14 Posted January 14 Zien jullie iets wat ik niet zie? Vaillant heeft bijna drie keer zoveel stemmen als Blunder. https://www.facebook.com/lukbey
Rik Posted January 14 Posted January 14 9 minuten geleden, Lük Bey zei: Zien jullie iets wat ik niet zie? Vaillant heeft bijna drie keer zoveel stemmen als Blunder. Blunder heeft een trage start maar een goede eindsprint behoort tot de mogelijkheden Je moet er dan wel in geloven Lük. Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted January 14 Posted January 14 47 minuten geleden, Rik zei: Blunder heeft een trage start maar een goede eindsprint behoort tot de mogelijkheden Je hebt slechts 12 overlopers nodig om 35-12 om te buigen naar 23-24. Dus als je vanaf nu elk uur iemand overtuigt om de overstap te maken, dan ben je iets na middernacht zege-zeker. Rik 1
Ambreville Posted January 14 Posted January 14 De volgende ronde wordt de echte finale vrees ik. Dus stem zeker op Olivier Blunder
bouncer Posted January 14 Posted January 14 1 uur terug, Ambreville zei: De volgende ronde wordt de echte finale vrees ik. Dus stem zeker op Olivier Blunder
Recommended Posts