Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

6 hours ago, Kristof Berte said:

Optie 1.) Een identificatiefiche

Door middel van deze te verzamelen fiches worden een aantal monsters voorgesteld. Als er genoeg interesse is, kunnen er bij elk deel een aantal fiches verschijnen, met eventueel een mapje om ze te verzamelen.

Laat het tekstveldje vrij, laat wat meer plaats tussen de verschillende monster+labels zodat ertussen geknipt kan worden, druk het op een sticker, en je zult op menig gekaft boek prijken. ;)

Link naar reactie
16 uren geleden, Yncke zei:

Laat het tekstveldje vrij, laat wat meer plaats tussen de verschillende monster+labels zodat ertussen geknipt kan worden, druk het op een sticker, en je zult op menig gekaft boek prijken. ;)

Stickers, dat is misschien nog iets tof. Het is altijd een afweging tussen hoeveel iets kost en de verkoopbaarheid...

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
17 uren geleden, feli zei:

Ik heb al verschillende keren stickers gemaakt.  Valt echt nog mee van prijs als je ze niet te groot maakt of een stickervel van maakt.

Ik werkte met https://stickerapp.nl/ .

 

Toffe site, en toegankelijker dan de meeste die ik tot nu toe probeerde. Vooral zeer goedkoop bijsnijden. Interessant.

 

EDIT: Ik was blijkbaar op de hele kleine formaten aan het kijken. Toch niet zó goedkoop :) Ik wil het niet doen als ik het niet rendabel kan maken door ze aan 1 EUR/stuk aan te bieden.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Volgend weekend (op zondag 2/09) zit ik me met de herdruk van Lise op Monstereiland 1 op het Brabants Stripspektakel - NL (Veldhoven). Het album heeft een nieuwe cover, een nieuwe titelbladillustratie en een wereldkaart van de Monsterwereld. Bovendien kan je het album ook in een pakketje met een ex-libris en een sticker ( :) ) aankopen. Tot dan? Je kan me vinden bij de stand van Uitgeverij Syndikaat.

 

870298212_LiseopMonstereiland1_OM.thumb.jpg.b525e8cdf825ae99737c51728f0f03e4.jpg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Die 'tong' heb ik achteraf nog wat detail bijgevoegd, had ik inderdaad beter niet gedaan. Het was wel van meet af de bedoeling dat de staart van de krokodil onder de titels zou verdwijnen. Geeft wat diepte aan de lettering...

 

Nu goed, tgaat niet meer veranderen :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
5 uren geleden, esteban² zei:

Kopen zal niemand doen, denk ik.

 

Dat denk ik ook niet. Ik denk ook niet dat dat een voordeel heeft qua promotie. Niemand gaat het boek plots wél kopen omdat er een bladwijzer tussen zit. Het is enkel een extra kadootje naar de lezers toe. Maar dan doe ik liever iets origineler feitelijk.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Maar het maakt wel reclame, denk ik. Bij mijn petekindje -zij weer, ik zie dat als een goed referentiepunt- lopen bijna alle meisjes met een boek of strip in de boekentas. Ze lezen deze samen op de speelplaats. En al zeker op regenachtige dagen. En dan worden bladwijzers eens tijdelijk geruild omdat de ene 'cooler' of 'schattiger' is dan de andere. Vandaar dat het mij zo opviel. Ik heb mijn verzameling aan haar gegeven. Zo'n Lise-exemplaar zou dus wel bekendheid stimuleren. :) Kinderen gaan, vermoed ik, geen 'merchandise' kopen van wat zij nog niet kennen.

 

Maar goed, 't waren slechts my two cents. Iets originelers kan ook natuurlijk. Benieuwd!

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Eventjes hier ook reclame maken:

 

NIEUWS!! Voor elk verkocht album van Lise op Monstereiland 2: het levende land, gaat er 1 EUR integraal naar Dienstenaanhuis Lions Zedelgem. Het materiaal voor deze rolstoelbasketters is ontzettend duur. De rolstoelen worden op maat gemaakt, en kosten voor een volwassene al snel 7 000 EUR. Op deze manier hopen Uitgeverij Syndikaat en ikzelf (Kristof Berte) ons steentje bij te dragen. Gisteren eventjes aan een training meegedaan, en ik kan verzekeren dat dit topsport is. Deze sporters verdienen de beste ondersteuning! Het album ligt vanaf november in de winkels, dus je weet wat te doen!

 

Verder wordt ik ook "peter" van de rolstoelbasketters van Dienstenaanhuis Lions Zedelgem. Ik kijk er echt naar uit.

 

2110515445_FotoLions.thumb.jpeg.323bd347454b48c9be13e1bc3b0eacda.jpeg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Gast Kameraad Mauser

Dat lukt je wel aardig, om te tekenen tijdens treinritten. Vroeger, toen ik nog naar Gent spoorde, had ik ook altijd een schetsboekje bij. Maar het tekende allemaal niet gemakkelijk. Soms veel geschud en geschok.

Link naar reactie
14 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Dat lukt je wel aardig, om te tekenen tijdens treinritten. Vroeger, toen ik nog naar Gent spoorde, had ik ook altijd een schetsboekje bij. Maar het tekende allemaal niet gemakkelijk. Soms veel geschud en geschok.

De ene dag wat beter dan de andere. Zwaarlijvige personen die naast mij komen zitten, zijn mijn grootste vijanden.

 

Het is een vrij stevig boek, dat helpt wel. Ik merk dat het me ook steeds beter afgaat, al kan je natuurlijk niet evenveel detail steken als aan een niet-bewegende bureau. In dit boek heb ik vooral houdingen en poses geoefend.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...