Ga naar inhoud

Bashdrive Tekent Zomaar Wat...


Recommended Posts

6 uren geleden, esteban² zei:

Dat schetsboek had ik nu graag eens van voor naar achter ingekeken. :) 

Helaas, tis al verkocht :)

 

MAAR: ik werk samen met een aantal andere tekenaars aan een nieuw project, dat in dat opzicht ook interessant kan zijn.  Ik zal hier ook af en toe wel eens flarden plaatsen.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hier is hij dan: de cover! (voorlopig nog zonder lettering, inkleuring Shirow Di Rosso). "Schets & Scheef: 1. Eleonore" komt uit in maart 2020 bij Uitgeverij Syndikaat. Het concept: Ik schreef 6 korte verhalen en bij elk verhaal tekenden 6 tekenaars op 1 pagina hun eigen interpretatie: schetsen, karakterstudies, een scène, een illustratie enzovoort... Het resultaat: een gevarieerd artbook in verschillende stijlen. En er zitten echte pareltjes tussen! Aan de covertekening kan je alvast zien wat de thema's voor de verhalen zijn ;)

 

Tekenaars: Tim "tibo" Bolssens, David "feli" Felizarda Real, Wouter Van Ghysegem, Joey Potargent, Maikel Verkoelen en Jimmy Hostens. Ik zelf deed de cover, een ex-libris en een illustratie binnenin.

 

received_536715323773169.thumb.jpeg.dc9eee7626d190fa2ca1c8d34f71d908.jpeg

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Skottie Young, dat zie ik er nu zelf niet in, maar het is wel een compliment. Die propere lijn ga ik nooit meer kwijtgeraken vrees ik. Het is nochtans veel minder 'proper' geïnkt dan anders. Echt rap met 1 stift.

 

Kleuren zijn door Shirow di Rosso, ere wie ere toekomt :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...