Lecram Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Kinderen van de Salamander is echt een fantastische strip, staat al jaren hoog in mijn top 10, zoals vele Dufaux reeksen. Renaud/dufaux is een toptandem. Maar inderdaad verschillen de smaken, want het lijstje van Mario bekoort mij weer niet, veel hoogdravend geneuzel......en zo zullen mijn strips weer plat vermaak worden genoemd. Thorgal en XIII nog steeds geweldig goede reeksen in de top van de markt. Prima werk van Sente. Quote Link to comment
pudifar Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 In het laatste nummer van het tijdschrift casemate staat (naast een interview met Sente) een pagina waar alle tot nu toe verschenen albums van Blake & Mortimer in chronologische volgorde worden geplaatst. Ik wist dit dus niet maar bepaalde verhalen van Sente worden gesitueerd tussen de verhalen van Edgar P Jacobs in. Het artikel uit casemate zet alle covers in chronologische volgorde. Handig! Quote Link to comment
Elvis Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Met Kinderen van de Salamander had ik hetzelfde gedacht als met De aasgieren . Sterk begin en eindigen in haastig gebreid einde. (zowel tekeningen als verhaal ) Quote Link to comment
Olsimar Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Met Kinderen van de Salamander had ik hetzelfde gedacht als met De aasgieren . Sterk begin en eindigen in haastig gebreid einde. (zowel tekeningen als verhaal ) Eens (laatste reeks heb ik te koop staan, maar dit natuurlijk geen aanbeveling.....) Quote Link to comment
Recommended Posts