Ga naar inhoud

Windmill Comics Nieuws


Johan de Neef

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

In het najaar zal in Sheriff Classics een kort verhaal gepubliseerd worden dat geschreven is door Ramon Schenk en het tekenwerk ervan is van Waldo van Ghaluwe. Het is Waldo's eerste werk voor Windmill Comics en ik hoop dat dit het begin is van een lange samenwerking. Hier alvast een paneel van dat verhaal.

post-21-0-54818700-1398930090_thumb.jpg

www.windmill-comics.com

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Terwijl Hip Comics Annual #3 nog volop in de steigers staat voor komend najaar, bleef tekenaar Rik van Niedek maar zeuren waar het script voor Annual #4 bleef. Afgelopen maandag heb ik hem daar van voorzien en vanochtend vond ik pagina 2 en 3 voor deze annual al in mijn mailbox. Op de geprinte versie zullen jullie dus nog ruim een jaar moeten wachten omdat Annual #4 pas voor het najaar van 2015 op de planning staat.

 

post-21-0-33105800-1405242284_thumb.jpg

www.windmill-comics.com

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Later dit jaar gaat er weer volop nieuw werk verschijnen bij Windmill Comics. Waaronder een geheel nieuw verhaal van De Stille Getuige door Steven de Rie. Maken we kennis met sergeant Sury: Agent van S.H.I.T. (Super-Helden Inlichtingen Team) met tekenwerk van Ulrik Nilsson en komt Samson naar Avontuur Classics met tekenwerk van Rik van Niedek.

 

post-21-0-83736800-1429343440_thumb.jpg

 

post-21-0-33664900-1429343476_thumb.jpg

 

post-21-0-66720000-1429343515_thumb.jpg

www.windmill-comics.com

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...