Jason Fly Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Hamirubi Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 En dit weekend voorproefje op de Gentse Jaarbeurs. Helaas tegelijkertijd bier en strips in Brussel. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 komt er een beetje volk op deze beurs is het vergelijk baar met onze verzamelaars beurs in utrecht? Quote Link to comment
Uitgeverij Bonte Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 In Utrecht staan toch nauwelijks strips? Gent is 2 grote eetzalen in een schoolgebouw, het staat lekker vol en met een vast kooppubliek. De nadruk ligt niet op de signerende tekenaars maar verzamelaars met regelmatig een speciale veiling en beurs-uitgave, een aanrader. Quote Link to comment
vik Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 De aankomende luxe van Nero-"het B-gevaar" in uitgave door "Het Gebroken Zwaard" wordt voor het eerst te koop aangeboden op de Gentse stripbeurs. Info volgt nog! Quote Link to comment
Bonte Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 m'n blogpost en mailing betreft de Gentse stripbeurs:--------- Nieuwe uitgaven Uitgeverij Bonte http://bontemagazine.blogspot.be/"Pascal Schokaert op de Gentse stripbeurs"Deze keer draait alles rond Pascal Schokaert met een reeks nieuwe uitgaven over film en strips, maar liefst 5 titels die Pascal maar al te graag zal signeren.- Gestript, stripbabes en hun auteurs (dubbeldik)- Bond wie is wie deel 1- Bond wie is wie deel 2- Filmhelden- Movie CarsDaarnaast 4 prenten voor de organisatie van de stripbeurs ter gelegenheid van het album "Hoe Pierke het zou zeggen". Quote Link to comment
Jason Fly Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Zal er eens niet kunnen zijn voor deze editie. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Yan Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Flyer van Rik Willemen ! Allen daarheen ! Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Guest Stripsmagazijn Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Morgen opstellen in Gent. We komen met heel veel uitverkoop 2,50 per stuk 5 voor 10 euro. En voor de liefhebbers wat Star Wars Action Figures. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ik kom ook, en ik neem Stan en Huib mee. Mooie affiche van Rik Willemen. Ik herken natuurlijk Kiekeboe en Robbedoes. Verder denk ik de katten van 2 Vlaamse striptekenaars te herkennen. Maar voor de rest? Blast? Een koala? Het meisje uit Vlooienbaal? Quote Link to comment
Yan Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Dirk, het is niet het meisje uit vlooienbaal, ik dacht het ook maar Rik vertelde me dat het andere reeks betreft (ik ben alweer vergeten welke, het is recenter). Het is een koala en een kat (ik dacht van Steven De Rie). Natuurlijk ook A song called city. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ik bedoelde Panter van Brecht Evens en Sugar van Serge Baeken Café Kowala? Quote Link to comment
alexjodo Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Aimee de jong in snippers Quote Link to comment
Bonte Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Zelf verzorg ik enkele prenten voor de organisatie, geen nieuwe titels om voor te stellen maar er zijn wel redelijk wat auteurs aanwezig waar ik 1 of meerdere boeken van heb uitgegeven. Yncke Walterell Pascal Schokaert Wouter Van Ghysegem Geinz Quote Link to comment
SPeeDy Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Flyer van Rik Willemen ! Allen daarheen ! Maar Rik staat zelf niet aangekondigd bij de tekenaars (of zie ik erover)? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Yan Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Inderdaad, nu je het zegt, hij staat niet bij de signerende auteurs (een foutje ?), in november was hij er wel. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Krimson Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Iemand geweest ? Hoe was het ? Quote Link to comment
Veto Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Wegens opendeurdag bij ons op school ben ik niet kunnen gaan. Jammer want ik vind dit altijd heel leuke 'snuffelbeurs' om met mijn mancolijstje rond te lopen. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
ivo Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Het was okee, ik heb de uitgaven van Yncke, Monsieur Toupet en Tom Mettepenningen gekocht... Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Guest Stripsmagazijn Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Prima aanbod van de standhouders, maar veel te weinig bezoekers helaas. Was meteen de laatste stripbeurs in België voor mij dit jaar. Volgende week Gouda. Quote Link to comment
Yan Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Ja maar wel voldoende kopers Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Campesino Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Een keer niet geweest omdat Antwerpen voor mij dichter bij was. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Jason Fly Posted October 26, 2016 Author Share Posted October 26, 2016 Op 27/11/16, blijkbaar op een nieuwe locatie Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Yan Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Inderdaad, in de Freinetschool, Offerlaan 1, dat is net om de hoek bij de vorige locatie. Straatje naast de McDonalds inslaan. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
knobbel Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Ik kijk er al naar uit! Jaarlijks treinritje. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Valt het daar wat mee om te parkeren op zondagmorgen? En is het betalend parkeren op zondag in Gent? Ik heb nu een gps en best wat mee te sleuren, dus overweeg ik de trein deze keer zo te laten... Quote Link to comment
Jason Fly Posted November 24, 2016 Author Share Posted November 24, 2016 Rond de oude locatie viel dat wel mee, en nu is naar het schijnt zo'n 200m verder. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Op de site van de stad lees ik dat parkeren op zondag gratis is. Dus het wordt de auto. Dan kan ik genoeg meenemen. Het wordt het beursdebuut van mijn nieuwe strip: Ik tekende ook een hommage aan Marc Sleen, waarvan een ex libris werd gemaakt. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Volgende zondag 30 april. Quote Link to comment
Veto Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Ik zal er zijn! Altijd leuke beurs. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Yan Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 That's the spirit ! Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Recommended Posts