Bonte Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb CMYK bestanden gekregen in PDF of TIFF en in CMYK zie ik de zwarte lijnen, als ik het bewaar of omzet naar RGB verdwijnen die. Quote Link to comment
witam Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Wel alle kleuren lijken fout, niet alleen het zwart. Misschien dat dit helpt? http://forums.creativecow.net/thread/244/862532 "You're dealing with art in a reduced color gamut (CMYK). Make the conversion by going to LAB, then RGB. Then, adjust the color by using curves or whatever method it takes to make the colors look as they should." Quote Link to comment
Bonte Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Ik ben een stap verder, het is een probleem met de kanalen waar ik niet uit kom. De bestanden heb ik zo aangekregen. Ik heb 4 kanalen voor CMYK en een extra lijn-film kanaal, als ik die bewaar neemt hij enkel de CMYK kanalen over en verlies ik het lijn-kanaal. Kanalen samenvoegen kan niet, die optie werkt niet. Quote Link to comment
Bonte Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Ah, gevonden. "steunkleur kanalen verenigen" werkt wel, ik ben er uit. Quote Link to comment
Recommended Posts